Beauty Heaven

Olivia Natural karácsonyi vásár

2015. december 13. - zsu044

Mint már oly sokszor említettem, csak natúr szappanokat használok, egyedül kézmosáshoz jön szóba a folyékony szappan / tusfürdő, na persze az is natúr kivitelben. Épp ezért 3 éve elvégeztem egy szappankészítő tanfolyamot, de tudjátok hogy van ez: a szomszéd szappanja mindig szebb és illatosabb! :) Annak ellenére, hogy magunknak gyártom a szappanokat, soha, egy vásárból sem tudok eljönni valami szappancsoda nélkül. Nagy kedvencem az Olivia Natural, de az elmúlt időszakban elmaradtak a pécsi vásárokból. Így nagyon megörültem, amikor a weboldalukon felfedeztem, hogy idén az Árkád karácsonyi standjai között ők is fellelhetőek!

024_1.jpg

Ami a nagy bánatom, hogy a webshopban hirdetett karácsonyi csodák egyike sem található meg a standjukon. Ezt nem is igazán értem, ha már karácsonyi vásár.. pedig nagyon rá voltam készülve a hófehér habos karácsony ajakbalzsamra, és a hasonló elnevezésű szappanra.

Így a karácsony illatú csodák nélkül 3 szappanra, és az imádott krémdeó egy új változatára, a mandarin-citrom illatú verzióra esett a választásom.

A szappanok:

- fahéj-mák: isteni édes-fahéjas illatú, bőrradírozós csoda. Najó, egy kicsit kárpótol a karácsony illatúakért.. :)

- csoki-menta:  elmaradhatatlan, szinte mindig veszek belőle. Frissítő, hűs érzés, inkább nyáron preferálom!

- szőlőmag: ezt a férjem választotta, a kubebaolaj nem igazán az én illatvilágom..

Az ON szappanjaival nem tudok betelni. Nagyon szeretem használni, valóban natúr szappanok, nem vált ki semmilyen irritációt vagy viszketést, mint egyes "natúr" szappan csodák.. Igazi minőségi darabok, az ár-érték arány is rendben van, a 120 grammos kiszereléseket sokáig élvezhetjük.

016.jpg

A krémdeó:

A teafa-levendula, és a geránium-levendula krémdeó állandó darabjai a testápolási rutinomnak. (mint fentebb említettem, a kubeba illatáért nem rajongok..) Kitűnően teljesítenek, nagyon finom illatúak, és mindezt MÉREGMENTESEN!! Ez számomra nagyon fontos.. és remélem egyre többetek számára is! Pont kifogyóban volt már a krémdeóm, így gondoltam, most kipróbálom a mandarin-citrom illatú újdonságot. Arra számítottam, hogy egy nagyon citrusos, friss illattal fogok találkozni, de gondoltam akkor elteszem nyárra. Nem így lett. Valahogy ez az illat is nagyon beleillik a karácsony-őrületembe, édes alapillatú a kakaóvajnak köszönhetően, ez az édes illat van megfűszerezve a citrusos, nekem inkább csak narancsos illattal. Mesés! Csak ezt az egyet vettem, már látom, vissza kell térnem a standjukhoz..

034_1.jpg

033.jpg

Örömteli, szeretetteljes készülődést kívánok nektek az ünnepekre! ♥

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr88168778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása