Beauty Heaven

elhasználtam.. megérte az árát?

2015. október 15. - zsu044

Annak ellenére, hogy beauty blogger vagyok, nem falom a kozmetikumokat, sőt, próbálom felhívni rá a figyelmet, hogy nincs szükségünk annyi felesleges kozmetikumra, amennyit manapság próbálnak rátukmálni az ember lányára.

Ez az adag üres flakon nálam hónapok eredménye. Állandóra tervezem ezt a fajta "megérte?" bejegyzést, de mint látjátok, nem lesz túl sűrűn ilyen jellegű poszt. Na de lássuk, az elmúlt hónapokban mi az, amit teljes egészében elhasználtam, és bevált-e?

014_1.jpg

CaoNatur sampon száraz hajra:

A májusi Pure by Pixibox által jutottam hozzá, magamtól nem vettem volna meg, annyira hidegen hagyott ez a márka.. Ebben a natúrsamponban Sodium Myreth Sulfate-al és Cocamidopropyl Betainnal oldották meg a tisztító hatást, ami egy fokkal jobb, mint az SLS, az enyhébb tenzidek közé tartozó vegyületek. Ellenben sajnos tartalmaz szintetikus illatanyagot, tartósítószer gyanánt pedig Benzyl Alcoholt, ami 6-os EWG-vel rendelkezik.  Mint tudjátok, az összetétel nálam a mérvadó, pláne, ha natúrkozmetikumról beszélünk.. Ez az összetétel nem igazán nyerő. A hajamra különösebb hatást nem gyakorolt sem jó, sem rossz irányban, nagyon kellemes és szolid illata van. Az árfekvése miatt gondolom sokak kedvence, én inkább fizetek többet a szép összetételért. Az tény, hogy a tömegsamponoknál jobb választás.

Megérte? Nálam 3 csillagot kap az 5-ből, nem venném újra.

Alverde Landpartie tusfürdő:

Limitált kiadás volt, és tekintve, hogy levendulás, azonnal meg kellett vennem! :) Mivel csakis natúr szappanokkal fürdök, így nálam folyékony szappan funkciót töltött be. Isteni, szolid illata van, de nem mondanám rá kapásból, hogy levendula. Ennek ellenére nagyon szerettem az illatát, és a kezemet sem szárította agyon. Összetételét nézve az Alverdétől megszokott enyhe tenzidek, olivabogyó kivonat, és természetes eredetű illatanyagok szerepelnek a listán. Ára natúr vonalon még mindig verhetetlen.

Megérte? Annak ellenére, hogy tetszett, csak 4 csillag, és nem venném újra.

Berber Beauty masszázs- és fürdőolaj kávékivonattal:

A testápolási rutinom alapja. Naponta 1x, zuhanyzás után masszírozom a comb-csípő-popsi területére. Az illatán minden alkalommal elámulok, annyira finom kávéillat. Energiával tölt fel, a bőröm pedig pihe-puha lesz a használatával. Az összetétele egy szóval: MESÉS! Sárgabarackmag-, szőlőmag- és mandulaolaj elegyéhez természetes kávékivonatot adagoltak, és ennyi. Semmi szintetikus adalékanyag, tartósítószer, mesterséges illatanyag. Maga a natúr tökély.

Megérte? Abszolút! Természetesen 5 csillag, és naná, hogy újravettem..

Paese micellás víz argán olajjal:

Korábbi véleményem ITT. Még áprilisban írtam a posztot, azóta most tartok a második üveg végénél. Így, 2 üveg elhasználása után is ugyanaz a véleményem. Olyan bizonytalan. Jó, teszi a dolgát, szép az összetétele, és verhetetlen az ára. De ha választanom kellene a LRP fiziológiás micellása, és ez között, hát én az előbbire teszem a voksom..

Megérte? Igen, és 5 csillag, mégis maradok a LRP lemosójánál.. 

Uriage krémtusfürdő:

A legelső Pure by Pixibox által jutottam hozzá még tavaly decemberben. Az, hogy most fogyott el, nem azt jelenti, hogy ennyire kiadós kis darab, hanem azt, hogy ennyire nem díjazta itthon senki. Fél év polcon hánykolódás után felmosáshoz használtam el. Bár nem tartalmaz SLS-t, tartalmazza helyette annak sóját. És bár ez jóval enyhébb vegyület, nálunk nem szokás ilyen vegyületekkel fürdeni, így először én, majd a férjem kapott viszketegségi rohamokat egy-egy zuhany után. Majd jöttek az ebek. (egyéb esetekben ők is natúrsamponnal fürdenek) 2 hét vakarózás. Komolyan nem értem, hogy lehet natúr kategória egy ilyen mértékben szárító, szintetikus illatanyagtól hemzsegő, formaldehid kibocsátó tartósítószerrel ellátott készítmény. Azért, mert termálvizet tartalmaz?? Ez most komoly?? Ez nálam pofátlanság kategória..

Megérte? Nem, nem és NEM! 0 pont

Helia-D hajerősítő balzsam:

A "hajerősítő" jelző egy kicsit túlzás, inkább egy sima hajbalzsam. Másfél évig használtam folyamatosan ezt a balzsamot, míg rá nem leltem az Urtekram kamillás sampon-balzsam duójára. Szerettem ezt a balzsamot, nem hibátlan az INCI-je, de szép összetételű. A termékcsalád samponját sosem használtam, mert SLS alapú, de a hajszeszét igen. Nekem, ahogy eddig semelyik más hajnövesztő-dúsító csodatermék, ez sem hozott semmilyen állapotváltozást a hajamban. A balzsam gyógynövénykivonatokat is tartalmaz bőségesen, aminek végülis egy balzsam esetében nem igazán látom előnyét, tekintve, hogy a már élettelen hajvégekre kenjük. Hatását tekintve azonban nálam jól vizsgázott: a vékony szálú, gubancosodásra hajlamos hajkoronámat könnyedén fésültem ki a segítségével. Puha tincseket eredményezett, és remek illatot. + előnye, hogy szilikonmentes termék, mert ugyebár a hajunkon nem szeretjük a szilikont! ;)

Megérte? Igen, megérdemli a maximális pontszámot.

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

  

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr417968926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása