Beauty Heaven

Berber Beauty citrus masszázs- és fürdőolaj

2015. szeptember 12. - zsu044

A citrusolajok fototoxikus hatásúak, így nyáron nem használtam ezt az olajkompozíciót. De beköszöntött az ősz, és előreláthatóan idén már egész biztos, hogy nem fogom apró bikiniben élvezni a napsütés áldásos hatásait, így használatba vettem ezt az igazán sokoldalúan használható olajkeveréket. Meglepő, hogy egyetlen üvegcse mennyi lehetőséget rejt magában...

019.jpg

Összetétel:

szőlőmag olaj, sárgabarackmag olaj, mandulaolaj, citromolaj, narancsolaj, mandarinolaj, pomeloolaj, bergamott olaj

Mint a Berber Beauty Szivárvány olajsorozatának egyik tagja sem, ez az olajkeverék sem tartalmaz mesterséges illatanyagot, tartósítószert, vagy bármilyen szintetikus adalékanyagot, csak és kizárólag 100%-os tisztaságú, minőségi növényi olajakat.

Tapasztalatom:

Annak ellenére, hogy semmilyen mesterséges illatanyagot nem tartalmaz, nagyon intenzív, és nagyon tartós illatú olajkeverékről van szó. Eleve szeretem a citrusos illatokat, de ez az összeállítás valahogy nagyon különlegesre sikeredett. A citrusos alapillat mellett egy picit édeskés is, nagyon friss, üde illat. Ápoló hatása az értékes bőrtápláló olajoknak köszönhetően fantasztikus!

Mire használom?

Mint már említettem, nagyon sokoldalú olajkompozíciót birtokolhattok ennek a kis üvegcsének a beszerzésével.

  • szőke hajúaknak kiváló hajpakolás! Én éjszakára szoktam bemasszírozni a fejbőrömbe heti 1 alkalommal. A citrom olajok kiegyensúlyozzák a fejbőr faggyútermelését, gombaellenes hatásúak, és világosítják a szőke tincseket. Az ápoló olajokért pedig hálás lesz mind a fejbőröd, mind a hajkoronád! Nem kell, hogy lucsogjon az olajtól, én a kezemben szoktam eloszlatni az olajat, és így masszírozom át a fejbőrömet. Kétszeri samponozással könnyedén kimosható.
  • ősszel nekiállhatunk a pigmentfoltok kezelésének is. A citromolaj világosító hatással van a bőrre és a foltokra egyaránt. Kenj éjszakára csak a foltokra vékony rétegben az olajkeverékből. Eredményt csak kitartó kezelés mellett érhetsz el, és ne feledkezz a nappali fényvédelemről!
  • én a zuhanyt részesítem előnyben, környezetvédőként azt hiszem, ez alap.. De hetente 1x engedélyezek magamnak egy órácska fürdőzést, amikoris Berber Beauty Mediterrán tengeri sót adagolok a fürdővizemhez, és ebben áztatom magam. Annyi jótékony hatása van ennek az otthoni tengervizes fürdőnek, hogy nem is kezdek bele, ez egy külön posztot érdemel.. Mielőtt kiszállnék, 1 kupak olajat adok a vízhez a Szivárvány olajsorozat tagjai közül, a hangulatomnak épp megfelelőből. A citrus olajkeverék frissít, tonizál, erősíti az immunrendszert,  méregtelenít. Egy ilyen fürdő után nincs szükség külön testápolásra, varázslatosan puha és illatos bőrt eredményez.
  • ha a férjemet rá tudom szedni egy jó kis talpmasszázsra.. hmm.. ezzel az olajkeverékkel kiválóan lehet masszírozni, elősegíti a nyirokrendszer kíméletes tisztulását, a test méregtelenítését.
  • amikor 5 hónapja teljesen kiiktattam a cukrot az étrendemből, a szervezetem tisztulási folyamataként ellepték a pattanások a hátamat. Berbera, a BB alapítója tanácsára fekete szappannal vettem kezelésbe a problémát, narancsvirág hidrolátummal megfűszerezve. (mennyei, szintén külön posztot érdemel..) A hidrolátum önmagában is kellő hidratálást biztosít, de időnként szerettem volna egy kényeztető masszázst. Erre az olajkeverékre esett a választásom, hiszen a citrus olajok jótékonyan hatnak a pattanásos bőrállapotokra is, így tettem egy próbát.. A bőröm nem kezdett sztrájkba, sőt! Ennek a hármas kombónak köszönhetően úgy nagyjából 1-1,5 hónap alatt szépen kitisztult a hátam mindenféle folt, sebhely, stb.. nélkül gyógyult, csak a makulátlan bőr maradt.. (az olajkeveréket csak hetente 1x-2x alkalmaztam)
  • néha, ha úgy tartja kedvem, az egész testemet ezzel kenem be zuhanyozás után. Utána órákig csak szívom magamba a friss, citrusos illatot. Ilyenkor nem szoktam parfümöt sem magamra fújni, annyira tartós és kellemes illlatú kompozíció.

Mint látjátok, tényleg sokrétűen használható, így igazán megéri az árát. 125 ml-es kiszerelésben kapható 5.500 Ft-ért, de pár napig még akciós áron juthattok hozzá, 3.300 Ft-ért! Ne haggyátok ki, ez igazán kedvező ár! ;) ITT tudod megvásárolni a terméket.

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr447783100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása