Beauty Heaven

Berber Beauty Green Clay - zöldagyag pakolás

2015. június 23. - zsu044

Az agyagot őseink napi szinten használták, példát vehetnénk róluk. Én például egyáltalán nem használtam agyagot, míg Berbera nem küldött nekem egy zöld agyagos pakolást. Most kezdek csak igazán ráérezni, hogy a természet valóban kincseket nyújt számunkra, semmi szükségünk mesterséges kozmetikumokra. Eddig is natúrpárti voltam, de amióta otthon "berberkedek", azóta meg sem fordul a fejemben, hogy valami nem természetes után nyúljak!

116.jpg

A Montmorillonite zöld agyag a legjobb minőségű agyagok egyike. Erőteljes lúgosító és méregtelenítő hatással van megáldva. Anno az egyiptomiak, a Kárpát-medence lakói - így a magyarok is - előszeretettel használták az agyagok gyógyító erejét "dagonya-fürdőikben". És milyen jól tették! Tömve van ásványi anyagokkal, negatív ionjai semlegesítik a pozitív ionokat, külsőleg alkalmazva is megköti a szervezetben felgyülemlett savakat, méreganyagokat, antibiotikum maradványokat.

Pakolásként alkalmazva is lúgosító hatású, így a bázikus testápolás fő alapanyaga. Intenzíven méregteleníti, tisztítja a bőrt. Kiválóan alkalmazható tisztátalan, pattanásos, aknés, zsíros bőrön, de normál, vagy szárazabb bőrtípusnak is jól fog esni ez a pakolás, hiszen A- C- és E-vitaminnal, valamint damaszkuszi rózsavízzel van felturbózva ez a fantasztikus agyag.

Az A-vitamin (retinol) erőteljes regeneráló, hámképző, gyulladáscsökkentő. Segíti az UV-sugarakkal szembeni ellenálló képességet. Halványítja a már meglévő foltokat. Finomítja a ráncokat.

A C-vitamin lassítja a bőr öregedését, erőteljes antioxidáns hatással bír. Elősegíti a bőr kollagén termelését, mely C-vitamin nélkül nem jön létre. Halványítja a meglévő foltokat, használatával elkerülhetjük az újabb foltok kialakulását.

Az E-vitamin antioxidáns, segít megelőzni a májfoltok kialakulását. Segíti az A-vitamin hatását, és tovább növeli a C-vitamin hatását.

Mivel mindhárom összetevő folthalványító tulajdonságokkal bír, ez a pakolás az én bőröm mentsvára. Sajnos régóta foltokkal küzdök, régebben még nem figyeltem oda a mindennapi fényvédelemre, ez meg is látszik a bőrömön. Még csak két alkalommal használtam ezt a csodapakolást, de fotóztam az arcom jobb oldalát a kezelések előtt, és frissíteni fogom a posztot, hogy milyen eredményeket értem el a használatával. (természetesen továbbra is napi szintű fényvédelem mellett!)

Szem- és szájkönyékre ez a pakolás sem ajánlott, de mivel már ismerem a bőröm ilyen téren, tudtam, hogy az én bőröm bírni fogja. (az 1%-os retinolt is simán felkentem szemkörnyékre is) Ezzel azért csak óvatosan, az érzékenyebb bőrűek hagyják ki ezt a területet! 

ITT tudjátok megvásárolni ezt a csodát! 

123.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr707566036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása