Beauty Heaven

Mádara mélytisztító arclemosó hab

2015. május 15. - zsu044

Már egy teljesen bevált arctisztítási rutint alakítottam ki, de a májusi Pure by Pixibox által hozzájutottam egy Mádara arctisztító habhoz is, aminek az összetételét nézve egyáltalán nem bántam, hogy új taggal bővül a csapat! :) A box tartalmazott még 3 db mintát is Mádara termékekből.

mad.jpg

A Mádara márkát a Müllerből ismerem, ahol emlékeim szerint tavaly jelent meg a márka, aztán valami okból kifolyólag el is tűnt. Anno a Müllerben is egy 3 mintát tartalmazó csomagocskát kaptam, tetszettek a termékek már akkor is, aztán feledésbe merült..

MÉLYTISZTÍTÓ ARCLEMOSÓ HAB:

Gyönyörű összetétellel bír, egy nagyon gyengéd kókuszból előállított habzást elősegítő anyag, és egy bőrpuhító anyagon kívül rózsavíz, orbáncfű, körömvirág, kamilla, és cickafarkfű alkotja a lemosót. A praktikus, pumpás flakon letisztult, ízléses mintát kapott. Egyetlen pumpálásnyi hab pont elegendő az arc letisztításához, így szerintem nagyon takarékos kis lemosó, a 150 ml sokáig fog tartani. A Natural Skin webáruházban 5.790 Ft-ért juthatunk hozzá, de bioboltokban is beszerezhető.

A már megszokott arctisztítási rutinom: 1db micellás vízzel átitatott vattakoronggal letörlöm a nappalra használt BB krémem nagyját, majd jön a kis csodaszivacsom (Konjac sponge), amit bevizezve/öblítve 4x áttörlöm, átmasszírozom az arcom. A szivacsot arctisztítóval is lehet használni, de nekem anélkül is tökéletesen működött a dolog, de egy ilyen szép összetételű arctisztítót örömmel használok. Úgy gondoltam, a használatával elhagyhatom a micellás "előtörlést", és rögtön úgy kezdtem a tisztítást, hogy a bevizezett szivacsra nyomtam a habot, majd átmasszírozva az arcom, jött a többi áttörlés a már öblített szivaccsal. Kíváncsi voltam, maradéktalanul tiszta lett-e a bőröm, így a művelet után áttöröltem egy micellás vattával az arcom. Sajnos a BB krémem ott virított a vattán. :( így most megbizonyosodhattam róla, hogy a szivacsom sem elég önmagában, (kivéve reggel) és az arctisztító hab sem boldogul a sminkkel. Tehát marad a micellás előtisztítás, de továbbra sem viszem túlzásba, 1 vattakorong mindkét felét használva törlöm át az arcom, és utána jöhet a szivacs a habbal! Tesztelve ez is: kristálytiszta bőrt hagy maga után! :)

Az arclemosó hab nálam kétség kívül 5 csillag, a picit gyengébb tisztító hatás ellenére is. Aki csak magában használja, az mossa át 2x az arcát, de inkább ezzel 2x, mint a durva SLS alapú tisztítókkal 1x.. Én biztos, hogy újraveszem!

SZÍNEZETT ARCÁPOLÓ FLUID

Sajnos csak kis mintát tartalmazott a box.. sajnos, mert ezt is imádom! :) Elsőre elég sötétnek tűnik a színe, de felkenve szépen egybeolvad a bőröm színével, és igazi napcsókolta hatást nyújt, matt finist hagyva maga után. Elég gyorsan kell vele dolgozni, mert gyorsan szárad, de ettől függetlenül szépen oszlatható. Illata nekem tipikus uborkaillat, ami egyáltalán nem zavar, sőt, megnyugtat, hogy nem valami szintetikus illatanyagtól roskadozó termék kerül az arcomra. Fedése enyhe közepes, ami nekem tökéletes, nem vagyok jóban az alapozókkal, pont az ilyen természetes hatást kedvelem. A kis minta azért rendes adagot tartalmaz, 5-6 alkalomra volt elég, igaz, én csak normál vastagságban, és 1 rétegben vittem fel arcra+nyakra. Egyetlen "negatívuma" az, hogy nem tartalmaz fizikai fényvédőt. Ha tartalmazna, ez lenne a tökéletes "BB". De azért külön fényvédő használatával meggondolandó.. ;) Ja, az összetétel szintén mesés, + vegán, gluténmentes, natúr és organikus ECOCERT minősítéssel rendelkezik, és állatkísérletektől mentes! ♥

Ez a termék is 5 csillagos, ha (fizikai) fényvédős lenne, azonnal megvenném teljes kiszerelésben, de így is megfontolom..

MÉLYHIDRATÁLÓ ARCÁPOLÓ FLUID

Nagyon könnyű állagú fluid, szintén uborka illattal! :) Nagyon gyorsan felszívódik, nem hagy semmilyen utóérzetet az arcon. Ápol, vitalizál, de nem zsírosít. Kombinált vagy zsíros bőrre is jó lehet szerintem, tényleg nagyon könnyed. Sajnos bővebb véleményre nem volt elég a kis minta, de az összetétele ennek is csodás, aki nem túl száraz bőrű, annak jó választás nappali hidratálónak!

RÁNCTALANÍTÓ SZEMKÖRNYÉKÁPOLÓ KRÉM

Na ebben az én véleményem nem lesz mérvadó, hiszen jó ideje nem használok szemránckrémet. Régen annyi pénzt költöttem rá, hogy csak na, eredménytelenül. Ma már egy fillért nem adnék ki külön szemránckrémre. Ami számít, az a megelőzés (életvitel, folyadék, táplálkozás, stb..) de a genetikát módosítani nem lehet. Ha már szarkalábak vannak, nincs az a csodakrém, ami segít, csak a Botox! (vállalom a megkövezést)

A saját kis eszmefuttatásomat félretéve ez már egy gazdagabb állagú krém, szintén hibátlan összetétellel! Állaga ellenére könnyen felszívódik, kellemes érzést és illatot hagyva maga után.

Így újra megismerkedve a Mádara termékekkel most már biztos, hogy nem fognak feledésbe merülni, szuper termékek, kifogástalan összetevők, remek hatás! Köszi Pixik! ♥

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr147462464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása