Beauty Heaven

Paese micellás víz

2015. április 25. - zsu044

Az arctisztítás az egyik legfontosabb (ha nem a legfontosabb) lépése a napi bőrápolási rutinnak. De nem mindegy, mivel tesszük azt! Az arctisztítás lényege az lenne, hogy megszabadítsük a bőrünket a sminktől, és a nap során rárakódott piszoktól. De a manapság forgalomban lévő arclemosó tejek, zselék, és egyebek közel 90%-ával alapos tisztítás helyett csak felviszünk a bőrünkre egy nagy adag szulfátokkal, illatanyagokkal, kőolajszármazékokkal, és egyéb mérgekkel telepakolt formulát. Úgy 5-6 éve persze én is ezekkel próbálkoztam, de egy ilyen tisztítás után mindig éreztem, hogy nincs ez így jól: azonnal húzódott, kipirosodott a bőröm, és megőrültem volna, ha nem kenhetem be azonnal az arcom. Első lépésként kilőttem a szulfátokat. (a teljes háztartásomból, nem csak az arctisztítómból) Már ez óriási változást eredményezett. Később az illatanyagokat és a  parabeneket. Aztán megjelentek a piacon a micellás vizek. Nagy örömömre a La Roche-Posay micellás vizében megtaláltam végre a számomra tökéletes lemosót, 3 éve elválaszthatatlan társak vagyunk. Azóta a Konjac szivaccsal még egy lépéssel tovább fejlesztettem az arctisztítási technikámat, és tökéletesen bevált.

A LRP micellás vizem épp elfogyott, amikor a Make Up Plazaból rendeltem, és akciós volt a Paese micellás vize. (még mindig akciós!) 210 ml 990 Ft, ami igencsak kedvező ár. Az összetétele is jónak bizonyult, így rendeltem belőle. Illatanyag-, tartósítószer- és paraben mentes. Ééés, állatkísérlet mentes! ♥  

Argánolajjal dúsított formula, ami igazából egyáltalán nem érezhető, vagyis - szerencsére - nem hagy olajos utóhatást a bőrön. Soha nem szerettem a "2az1ben" dolgokat, ha tisztítunk, hát tisztítsunk, az ápolás majd a tisztítás után következik, bár ez esetben valóban nem zavaró az argán olaj jelenléte. A tisztító hatása azonban mégsem az igazi. A LRP micellás vize után valóban azt érzem, hogy fellélegzik a bőröm, makulátlanul tiszta. Ennél a micellás víznél ez a tiszta érzés elmarad. Lehet, hogy mégis visszaüt az argán olaj? Nem tudom. Túl sok összetevővel nem rendelkezik, tehát csak az olajra tudom fogni. A másik "hibája" ennek a micellás víznek a kupakja. Billenő kupakos csomagolású, és használat közben a víz nem csak a neki szánt kis lyukon keresztül távozik a flakonból, hanem a billenő kupak hátuljánál is. Lehet, hogy épp csak megint sikerült belenyúlnom egy hibás darabba, ez szokásom.. Kettőt rendeltem, a másik flakont még nem bontottam meg, majd frissítem a posztot kupak ügyben, ha már befogtam azt is. Ezeken kívül teszi a dolgát, az ára azt gondolom verhetetlen, tekintve, hogy nem tartalmaz semmilyen nemkívánatos összetevőt.

018.JPG

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr457396068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása