Beauty Heaven

favourites | 2015 March

2015. április 09. - zsu044

Paese Hyaluron Serum

A napokban írtam róla posztot, itt olvashatjátok. Abszolút favorit, ennyi pénzért felesleges mérgektől mentes szérum...  próbáljátok ki! :)

Khadi Mandulafű sampon

Kb. 1,5 hónap használat után elfogyott a Khadi samponom. Szerettem, szép fényes volt a hajam tőle, és a zsírosodást is normalizálta valamennyire. Az összetétele mesés, ezt aztán tényleg nyugodt szívvel használtam. Egyedül az árával nem szimpatizálok, 4000 Ft a Müllerben, ehhez én túl sűrűn mosok hajat. De ha továbbra sem találom meg samponok terén az igazit, akkor valami akció keretén belül újra beszerzem.

Logona Méz-sör dúsító sampon

Tovább folytatódik a "tökéletes natúrsampon felkutatása" expedícióm, most épp a Logona gyenge, töredezett hajra kifejlesztett samponja a tesztalany. Eddig jelesre vizsgázott, hamarosan blogposzt róla..

La Roche-Posay Micellás víz

Fél év használat után most fogyott el a 400 ml-es LRP micellás vizem. Minden szempontból ő a tökéletes lemosó számomra. Minden cseppje megéri az árát, pláne ha lebontjuk 6 hónapra! (azért azt hozzáteszem, hogy egy kis BB krémen, egy leheletnyi pirosítón, és a napi piszkon kívül nem kell mást eltávolítanom a bőrömről, nem spirálozok (3D), nem használok alapozót, primert, korrektort, szemfestéket, stb.....)

Paula's Choice 2% BHA Liquid Exfoliant

Annyira odavagyok Paula 5%-os AHA-jáért, hogy mindig elfeledkezek róla, hogy anno rendeltem egy kis kiszerelésű BHA-t is, a fránya miteszerek ellen. A mikrodermabrázió után azonban körülnéztem a kencéim között, hiszen ilyenkor még hatékonyabb a felszívódás, és ráleltem a BHA hámlasztómra is! :) Csak az orromon használom, ez az egyetlen problémás területem miteszerek terén.  Hihetetlen a hatása! Már 1 használat látványos javulást eredményez! Jelentősen csökkenti a pórusok méretét, és valóban felveszi a harcot a miteszerekkel! Az összetétele is remek, csak ez a folyékony állag kicsit macera, nem szeretem vattapamacsra pazarolni, inkább az ujjammal viszem fel a bőrömre.

The Body Shop Shea ajakvaj

Nem vagyok oda a TBS termékeiért, ezt az ajakvajat sem mostanában vettem, így elkezdtem újra használni, hogy ne járjon le a szavatossága. Mivel az ajkaim mostanában havi szinten más termékért kiáltanak, így most épp szeretik ezt az ajakvajat, ami nem jelenti azt, hogy 2 héten belül nem kezdenek őrült repedezésbe. Az illata és az íze isteni, bár sajnos egyértelmű, hogy nem természetes.

021bh.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr587333932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása