Beauty Heaven

a legendás ricinus...

2014. október 24. - zsu044

Másfél éve egy hirtelen felindulásból elkövetett hajvágás (-40 cm!) eredményeként mániákusan kutattam mindent, ami hajnövesztő csodaszernek van kikiáltva. Így bukkantam a ricinusolajra, ami addig csak mint hashajtó szer élt a tudatomban. További természetes hajnövesztő szerek után kutatva végül összeállt a recept:

1 tk. kókuszolaj
1 tk.ricinusolaj
2 tk. olivaolaj
5 csepp rozmaring illóolaj
esetenként 5 csepp teafa illóolaj

A hozzávalókat gőzfürdő felett felmelegítettem, rá a fejbőrre, törölközőbe csavarás, majd 3 óra múlva alapos hajmosás. Ezt a rituálét heti 2 alkalommal végeztem 3 hónapon keresztül, így biztos vagyok benne, hogy ha lett volna hatása, az kiderült volna. Van, ahol azt tanácsolják, hogy egész éjjel hagyjuk fent a pakolást. Én ezt az időtartamot lecsökkentettem inkább 2-3 órára, mert a ricinus annyira sűrű, ragadós olaj, nem hiszem, hogy jót tesz a fejbőrnek, ha egy komplett éjszakára lezárjuk egy sűrű masszával. Szintén a sűrű és ragadós állagának köszönhetően legalább 2-3 samponos átmosás volt szükséges, mire maradéktalanul ki tudtam mosni a hajamból. Ez az én vékonyszálú, könnyen gubancosodó hajamnál nem a legszerencsésebb eljárás. Ez a procedúra igencsak megviselte az amúgy egészséges és rendszeresen vágott hajvégeimet.

Bíztam benne, hogy ettől a pakolástól történik valami extra, de 3 hónapos rendszeres használattal sem értem el semmilyen(!!) változást. Egy centivel sem nőtt többet, vagy gyorsabban a hajam, mint amúgy, és egy hangyányit sem erősödött. A sok eredménytelen időráfordítás miatt még csalódottabb vagyok, sokat vártam tőle a leírtak alapján.

A mai álláspontom szerint hajra való csodaszerek nincsenek, a genetika az genetika. Ettől függetlenül természetesen próbálom minden jóval ellátni a hajkoronám, mind kívülről, mind belülről. Pakolást pedig továbbra is alkalmazok, csak ricinus nélkül, és persze nem várok tőle csodát! :)

images9I813V4A.jpg

Névtelen_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr756830123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása