Beauty Heaven

Helia-D regenero hajerősítő sampon

2014. szeptember 16. - zsu044

Kb. 5 éve nem vagyok hajlandó olyan terméket használni, amiben SLS, vagy SLES található. Így - hosszas kísérletezés után - az Alverde samponok mellett döntöttem. Abban a hitben éltem, hogy vegyszermentes, tuti samponom van, mígnem egy unalmasabb percemben rákerestem az összetevőire. És lám, a 2. helyen: Sodium-coco sulfate. Gyakorlatilag ugyanaz az anyag, mint az SLS, olyannyira, hogy ugyanaz a CAS számuk. Egy világ omlott össze bennem :(

 

helia.pngEzek után, mivel a Helia-D hajerősítő balzsamját és hajszeszét már használom 4-5 hónapja, és meg vagyok elégedve mindkettővel, legyőztem az ellenkezésem, és megvásároltam a termékcsalád samponját is. És milyen jól tettem! Az Alverde samponoktól az amúgy is kevés, vékonyszálú és gyorsan zsírosodó hajam mindig a fejemre volt lapulva, de 4 év alatt már megszoktam. Most az első hajmosás után nagyon meglepődtem: a hajam teljesen más állagú, nem lapul le, tömöttebbnek hat, fényes, isteni illatú (amit még másnap is érezni), és 2 hét használat után már majdnem ki tudom tolni 3 napra az eddigi 1-2 naponta esedékes hajmosási rituálémat!!! Tökéletesen tiszta fejbőrt eredményez, csak most jöttem rá, hogy az Alverde samponok használata mellett mindig olyan volt a hajam, mintha egy réteg lenne rajta. Ez most eltűnt :) Bár még mindig zavar ott az a 2. összetevő, kétségkívül 10 pontos! 

 

Névtelen_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr646704701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása