Beauty Heaven

Alverde újdonságok | 2017 tavasz-nyár

2017. július 12. - zsu044

Az utóbbi időben nem nagyon láthattatok Alverde teréket a blogon, (a limitált színezett ajakápolón kívül) mert egy kicsit ráuntam a márkára. Kezdett már minden nagyon megszokottá, unalmassá válni, nem tudott már újat nyújtani. A tavaszi-nyári szezonban azonban végre beújítottak egy kicsit, és felfrissítették a termékpalettájukat. Új, trendi külsőt kaptak a testápolók és a tusfürdők, és sokféle nyárias, gyümölcsös illat közül választhatunk. (a legcukibb talán a licsi & görögdinnye illatú tusfürdő) 2-3 hónapja jelent meg a Candy Bar kollekció, 3 cukorkaárnyalatú rúzs, hab  állagú pirosítók, és ásványi sminkek kaptak cuki rózsaszín csomagolást. Ismét kidobtak egy limitált ajakápolót, (végem van) és végre a kézkrémek terén is újítottak. 

_mg_7181_1.jpg

Candy Bar rúzsok

3 árnyalatban kapható: 10 Marshmallow Rose, 20 Cake Pop Pink, 30 Bubble Gum Pink 

Ebből kettőt rögtön be is szereztem, a 10-est és a 20-ast. A 10-es, Marshmallow Rose árnyalat lett a favorit, egészen visszafogott, halvány mályvarózsaszín és a nude között van a színe valahol, nagyon szépen mutat az ajkakon. Az én bőrtónusomhoz sajnos amúgy sem passzol nagyon más, csak a rózsaszín és a nude palettáról tudok választani. Nem túl fényes, viszont nem is matt a finise, szimplán olyan "normális rúzs"-hoz illő végeredményt produkál. Alá szoktam hidratálni, bár egyáltalán nem szárít, de nekem mégsem elég krémes ahhoz, hogy önmagában használjam. Tartóssága szerintem normál, nem kopik túl hamar, de nem is extratartós. Összetétele az agyonhájpolt rúzsokénál ezerszer különb, természetes olajok és viaszok adják az alapot. A Cake Pop Pink árnyalat valahogy kevésbé krémes, mint a Marshmallow Rose, keményebb, és nehezebb szépen felvinni az ajkakra. Ebből az árnyalatból azért jóval kevesebbet viszek fel, mint az előbbiből, mert különben nagyon 80-as évekbeli pink ajkakat kapnék, és az nekem kicsit sok! :)) Az árakat persze nem jegyeztem meg, 1300 Ft körüli áron kapható, kiváló az ár-érték arány.

Lemerült a fényképezőgépem, és a pót-akksit is elfelejtettem feltölteni, így csak egy nyamvadt kis swatch-ra volt időm, azt is összekapkodva kentem fel, mert 4%-on villogott az akku. De tervezek egy Alverde VS Terra Naturi rúzsos posztot, ott majd igyekszem az ajkakon is befotózni, hogy milyen a végeredmény. Nagy vonalakban ilyenek a színek:

_mg_7193.jpg

_mg_7188.jpg

Violet Smoothie kézkrém

Végre rászoktam a kézkrémhasználatra, néha botrányosan ki tud száradni a kezem, amin a kényszeres kézmosás-mániám sem segít. Eddig az Alverde gránátalmás kézkrémjét használtam a Lavera vörösáfonyásával felváltva, "ünnepnapokon" pedig a L'Occitane sheás kézkrémjét, aminek imádom az illatát, de sajna szintetikus illatanyagnak köszönhető, így limitáltam a használatát havi 1-2 alkalomra. Előbbi kettő viszont uncsi, uncsi és uncsi, de legalább természetes. Ez az új Violet Smoothie viszont elképesztő! Ínycsiklandozó illata van, olyan, mint egy édes, krémes fagyi, vagy egy habos, édes gyümölcsturmix, mennyei! Végre élvezet lett a kézkrémhasználat, egész biztos, hogy beszerzek még 2-3 tubussal, mert sajnos ez is limitált kiadás.. Szép az összetétele, növényi olajok, E-vitamin, bio füge és bio bodzakivonat óvja a kezeket a kiszáradástól.

Ajakápoló menta és bogyós gyümölcs illattal

Az Alverde legutóbbi limitált, színezett ajakápolóját már többször említettem itt a blogon, kereskedelmi mennyiséget vásároltam fel belőle, annyira bevált. Még van belőle készleten, de már előre sajnálkozom, mi lesz, ha elfogy, hiszen limited edition volt.. Most ismét kiadtak egy limitált ajakápolót, ami teszi a dolgát, vagyis ÁPOL, és nem szárít, mint pl. a Labellók, és fantasztikusan izgi "Mojito" illata van. Összetétele kifogástalan, és tényleg elképesztően jól ápol, és gyönyörű fényt ad az ajkaknak. Kibontva nem fotóztam le, rózsaszín maga az ajakápoló, azt azonban egyelőre nem tudtam eldönteni, hogy színt is ad-e az ajkaknak, vagy csak fényt. Lehet, hogy a natúr rúzsos posztba beleveszem majd ezt az ajakápolót is, és megmutatom, milyen fénye van. Addig is tuti, hogy ebből is raktározok még egy tucattal! :D 

Egyelőre ennyit az Alverde újdonságokból, szerintem érdemes megnézni a mostani kínálatot, mert olcsó, és izgi termékek szép összetétellel!

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7912659927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása