Beauty Heaven

szempillaspirál teszt 3 árkategóriából | Lancôme vs Essence vs L'Oreal

2019. augusztus 20. - zsu044

Ezer éve szerettem volna kipróbálni a Lancôme ikonikus szempillaspirálját, a Hypnôse Drama-t, de valahogy soha nem jutottam el odáig, hogy be is szerezzek egyet. A Lancôme Chiara Ferragni-val készített kollaborációja viszont azonnali vásárlásra késztetett! :)) 

_mg_9619.jpg

Mióta leszedettem a 3D szempilláimat, gondban vagyok a szempillaspirálokkal, mert mindegyikben a műszempilla hatást keresem, és a kb. 15 évig tartó műszempillaviselés is megtette a hatását, mivel feleannyi és feleakkorák a pilláim, mint régen voltak, így nyilván közel sem tud olyan látványos eredményt elérni egyik spirál sem, de még mindig reménykedek.. Az elmúlt fél évben beszereztem kb. 6-8 különböző márkájú, csodát ígérő darabot, (nesze neked fogyasztói társadalom..) ebből mindössze 3 az, ami említésre méltó.. Ez a 3 spirál, amit most mutatok Nektek, teljesen más árkategóriából származik, egy drogériás 1200 Ft-os, egy középkategóriás 4.500 Ft-os, és az áhított Lancôme Hypnose 11.000 Ft-os áron. (mondjuk most épp akciós a Marrionnaudban, de én 12.000-ért vettem szállítási költséggel együtt) Én úgy gondolnám, hogy egy ikonikus 11.000 Ft-os jóval többet tud, mint egy drogériás 1200 Ft-os, de ez esetben nem igazán így érzem. De inkább döntsetek Ti! :)

spira_l.jpg

Mindhárom kép ugyanannál a fényforrásnál készült, a középső képeknél pont nem sikerült eltalálnom a fehéregyensúlyt, és tök más színekben pompázik, de a lényeg így is nyilvánvaló. Mindhárom szempillaspirál egy komplett napi viselet után, este került befotózásra, és szándékosan nem mostam le a lepotyogott darabkákat és az elkenődéseket sem, hogy lássátok, melyik mennyire tartós. A Lancôme kivételével a másik kettő vízálló, én alapban csak azt használok, de a Chiara kollekcióban csak a sima változata érhető el a Hypnôse-nak. A sorrend:

  1. Lancôme Hypnôse Drama Chiara edition   6,5 ml - 11.000 Ft
  2. Essence Lash Princess false lash effect  12 ml - 1.200 Ft
  3. L'Oreal Unlimited   7,4 ml - 4.500 Ft

 pilla1.jpg

pilla2.jpg

pilla3.jpg

Nem bírálok, döntsetek Ti a képek alapján,  melyik éri meg, viszont leírom a személyes véleményemet, tapasztalatomat mindháromról.

Lancôme - lehet, hogy mivel egy drága, ikonikus darabról beszélünk, amivel régóta szemeztem már, túl sokat vártam tőle, de nekem ez gyakorlatilag nulla. A Chiarás kollab kétségtelenül menő, de maga a spirál semmivel sem tud többet, mint ezer Forintos drogériás társa, és ha még azt is belevesszünk, hogy feleannyi mennyiséget kapunk tízszeres áron, akkor már vicces kezd lenni a sztori. Lehet, hogy valakinek ez álmai spirálja, nem tudhatom, mivel nem egyformák sem a pilláink, sem a technika, ahogyan használunk egy spirált. Arra jó volt, hogy letudtam egy újabb ikonikus terméket.

Essence - ennyi pénzért ilyen végeredménnyel konkrétan szerelem. Tartós, szépen pigmentált, cuki a csomagolása, és most tényleg, 1200 Ft-ért mit kellene még tudnia?

L'Oreal - jó volt a marketing, a blogger-banda megtette hatását! :)) Elsőre amúgy hozta a woww hatást, de valahogy minden használattal egyre jobban kezdtem nem szeretni. Sokszor csinál póklábas pillákat, ha egyszer összetapaszt jópár szálat, azt többé nem lehet szétszedni. Amúgy sem vagyok kibékülve a szilikon kefékkel, ez esetben sem tudok szépen dolgozni vele.. Ezt leszámítva jó, mélyfekete végeredményt ad, de nálam nem az újravevős kategória.

Szerintetek...?

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr3115017196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása