Beauty Heaven

tavaszi színfrissítés a nappalinkban

2019. március 03. - zsu044

3 éve, amikor elkezdtük kialakítani a kis kuckónkat, nagyon határozottan tudtam, hogy a lakás domináns színe a fehér lesz, szürke kiegészítőkkel, egyedül a hálószoba kapott bézses árnyalatokat. Sokáig úgy voltam vele, nem akarok más színt a lakásba, alapvetően imádom a letisztult, "minden-fehér" stílust. Mint minden januárban, idén év elején is rámtört a megújulni vágyás, lecseréltem a kanapét és a dohányzóasztalt, de még mindig nem éreztem úgy, hogy elég. Úgy véltem, most már kell valami szín. A fehér alap marad, az örök szerelmem, de kell egy kis szín. Így jött a púderrózsaszín ötlete. Ha már a gardróbomba becsempésztem, próbáljuk ki a lakásban is! :)

img_0678.jpg

A nappalink fotózás szempontjából elég nehézkes téma, merthogy amerikai konyhás, és mivel eleve pici a lakás alapterülete, (48 m2) ebben az egy térben kellett megoldanom a nappali és az étkező szektort, az akasztós ruhák tárolását, és sajnos ide szorult ki az íróasztalom is. Tetszik ez az amerikai konyhás feeling, de berendezés szempontjából borzasztó nehézkes dolog, hiányzik az az egy falfelület, ami elé lehetne pakolni, viszont így nagyon tágas a tér. Na de a színekhez visszatérve, csatolok egy fotót a téli színvilágról, merthogy úgy döntöttünk, a rózsaszín lesz a tavaszi-nyári dizájn, télre jöhet vissza a fehér-szürke jégkirálynős dekor. Mondjuk már ezeken a fotókon is elkezdtem egy kis tavaszt csempészni a dologba, a karácsonyi dekorral az igazi ez a színvilág, azzal tényleg "mesés".

_mg_7989.jpg

_mg_7988.jpg

A narancssárga LV dobozaim eléggé elütnek a színvilágtól, de mit tegyek, imádom őket! :)) 

Az étkezőasztal fölé is becsempésztem egy kis rózsaszínt, egy Grand Hotel Budapest képpel, amit imádok! 

_mg_7850.jpg

Lakáskiegészítők terén H&M Home függő vagyok, amióta csak kapható Magyarországon, folyamatosan nézem a kínálatukat. Mindkét szőnyeg, a párnahuzatok, tálca, és rengeteg konyhai kiegészítőm is onnan van. Nagyon közel áll hozzám a H&M Home stílusa, és az árfekvése is nagyon baráti. A poszt végén linkelem a jelenleg elérhető darabokat.

Hozzátok melyik színvilág áll közelebb, a téli vagy a nyári dekorom?

img_0673.jpg

shop_3.jpg

hmgoepprod_2.jpeg  hmgoepprod_1_1.jpeg  hmgoepprod_2_1.jpeg  hmgoepprod_3.jpeg  hmgoepprod_4.jpeg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

 


A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr914666035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása