Beauty Heaven

L'Occitane Christmas | adventi kalendárium | Xmas Workshop - Cloé Home Studio

2018. december 21. - zsu044

A L'Occitane stílusa mindig is elvarázsolt, nyilvánvaló, hogy ez karácsonykor sincs másként. Egy L'Occitane ajándékdobozt kibontani maga a mámor, szeretem a termékek küllemét, és ahogy az egészet "tálalni" tudják. Az 1 hónapja megrendezett évzáró, karácsonyi workshopban sem csalódtam, a márkától megszokott stílusos esemény volt. A karácsonyi termékek pedig szemet gyönyörködtetőek.

youtube-header-_1.jpg

Az esemény helyszíne a Cloé Home Studio volt, ami egy kis ékszerdoboz, imádom minden részletét! Az este remek hangulatban telt, persze ahogy elkezdtünk "alkotni", be is fejeztem a videózást, annyira koncentráltam! :)) Nálam már december eleje óta áll a karácsonyfa, mivel viszonylag sok karácsonyi hangulatú képet kell készítenem már jóval karácsony előtt, plusz mert jellemzően a Férjemmel már január 2.-ától dolgozunk. Természetesen felkerültek a fára a workshopon készített díszek is, és a fát nézegetve jöttem rá, hogy más csak egy szépen feldíszített karácsonyfát látna benne, engem pedig az összes díszhez egy emlék köt.. A L'Occitane WS-on készített díszekre is így nézek majd évek múlva, ezek mögött is egy élmény lesz. 

A videó minőségét, és a beszéd közben nyilvánvaló zavaromat tekintsétek el nekem, még nagyon kezdő vagyok videó-témában! :) 

 

A L'Occitane karácsonyi kollekciója Castelbajac Paris, francia fashion designer alkotásában tündököl.

"Castelbajac, képzeletbeli ecsetével alkotta meg a L'OCCITANE értékeit teljes mértékben türköző festményét. A "Provence és Én" mögött a L'OCCITANE, a termelők felé mutatott elkötelezettségét lehet felfedezni. A "Mi Bolygónk" a biológiai sokféleség védelmére irányuló törekvéseinket fejezi ki. Az "Elkötelezettségeink" mögött a tehetséges nők patronálása tartozik, míg az "Víziónk"  a látásmegőrzést helyezi fókuszba."

A márka elkötelezettségeiről ITT olvashattok bővebben, a karácsonyi kollekciót pedig ITT találjátok, igaz, karácsony előtt már nem kapjátok kézhez a csomagot, de a L'Occitane üzletekben még be tudjátok szerezni karácsony előtt, ha pedig csak webshopos rendelésre van lehetőségetek, karácsony után is nagy öröm lesz egy ilyen csomag! ♥ 

Az adventi kalendáriumok már nem érhetők el a webshopban, sajnos már csak 3 ablakocska van vissza, hiányozni fog, teljesen függő lettem, és annak ellenére, hogy gyerekkoromban soha nem volt adventi kalendáriumom, újra gyereknek érzem magam egy kicsit, amikor reggel felébredve első utam a kalendáriumhoz vezet. Insta sztoriban minden nap megosztottam a tartalmát, valószínű lesz belőle egy nyereményjáték is, úgyhogy érdemes lesz figyelni az oldalt! ;) A kalendáriumot is ugyanazok a gyönyörű motívumok díszítik, mint a dobozokat, varázslatos..

_mg_6206.jpg

Terveim szerint már csak 1 nagy poszttal jövök idén, azt hiszem ez a blogbejegyzés tökéletes is ahhoz, hogy ezúton kívánjak Nektek nagyon boldog ünnepeket! Egyetek finomakat, kicsit hanyagoljátok a laptopot és a mobilt, figyeljetek helyette egymásra és magatokra, pihenjetek, töltődjetek, gyönyörködjetek a karácsonyi fényekben, szeressétek egymást! ♥

Ezúton is köszönöm a L'Occitane Csapatának a varázslatos termékeket, élményeket, és az idei évet! ♥

❄︎ Kellemes karácsonyi készülődést kívánok Nektek! ❄︎

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1614506342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása