Beauty Heaven

Mi a helyzet a kék fénnyel? Védelem a "screen face" ellen → Phi Golden Liquid Ectoin® és Bioaktív Plankton sejtszintű regeneráló szérum

2018. november 15. - zsu044

Szerintem a blog létezése óta ez a leghosszabb cím, amit valaha adtam egy bejegyzésnek. Nem igazán tudtam, hogyan legyen rövidebb, de mégis ütős és figyelemfelkeltő, mindig bajban vagyok a címadással. Ez a bejegyzés szerintem különösen fontos a mai elektromos kütyükkel teli világunkban, és szerettem volna, ha sokan elolvassátok. Kicsit hosszabb is az átlagosnál, tartsatok ki! :)

_mg_6177.jpg

Mi az a kék fény?

Kék fénynek (blue light) nevezzük a 380 és 500 nm közötti tartományban levő nagy energiájú látható fényt (HEV – High Energy Visible light). Mielőtt abszolút mumusnak állítanánk be, és rettegnénk tőle, fontos tudni, hogy a kék fény hasznos is: fokozza az éberséget, memóriát, az agy kognitív funkcióit, és javítja a hangulatot. Használják például a téli hónapokban fellépő depresszió fényterápiás kezelésében is. De ahogy mi "használjuk", úgy már sajnos káros. A kék fény természetes forrása a napfény, de az összes elektronikai kütyü (ami valamilyen formában fényforrás) mesterséges kék fénnyel bombáz minket reggeltől estig. Az esti / éjszakai mobilon lógás beleszól szervezetünk természetes ritmusába, gátolja a melatonin kiválasztását, ezáltal hatással van az alvás minőségére. Kutatások bizonyítják, hogy a digitális eszközök kék fényének folyamatosan kitett szem (pl. irodai munka, 8 óra a monitor előtt) annak károsodását, a szemben lévő fényreceptorok, fényérzékeny sejtek pusztulását okozza. Bőrünk állapotára is negatív hatással van.

A kék fény bőrre gyakorolt hatása:

A nagy energiájú fény a bőr mélyebb rétegeibe is eljut. Szabad gyökök képződését váltja ki a bőrben, ami ráncok és pigmentfoltok kialakulásához vezet. Az esti kék fénynek való kitettség hatással van a bőr természetes éjszakai regenerálódó folyamatára, ezáltal a bőr idő előtti öregedését okozhatja. Mivel az esti órákban kapott kék fény dózis a melatonin kiválasztását is gátolja, ami befolyásolja az alvás minőségét, ez közvetetten az egész szervezetünkre, és a bőrünkre is hatással lehet. 

Mit tehetsz ellene?

  • A legkézenfekvőbb válasz: ne használj mobilt / tabletet / laptopot este. Az én válaszom erre: lehetetlen. A munkám miatt gyakorlatilag reggel 8-tól kb. éjfélig a laptopom és a mobilom társaságában élek. Ennyi. Tehát másik opciót kerestem. Először is bekapcsoltam a telefonomon a Night Shift üzemmódot, ami eleinte kicsit zavaró, mivel sárgás árnyalatot kap a kijelző fénye, de legalább a mobilon csökkentettem a kék fénynek való kitettségemet. A laptop nálam már kicsit macerásabb sztori, mivel fotósként dolgozok, a színhelyesség alapvető a munkámhoz, de a poszthoz végzett mini kutatómunkám világított rá, mit is művelek magammal napi szinten, így biztos, hogy keresni fogok olyan opciót, ami a színhőmérsékletet békén hagyja. (remélem létezik ilyen, ha rátaláltam, frissítem a posztot)
  • Fizikai fényvédő használata. Mindig is ezt ismétlem, és hálát adtam volna, ha valaki nekem is "megsúgja" ezt az infót mondjuk úgy 16 éves koromban, de neem, akkor a szolibarna bőr volt a divat, és én persze divatos akartam lenni.. és persze nagyon divatos.. hagyjuk is! :D Szóval még egy érv a fizikai fényvédő használata mellett: a cink-oxid és a titánium-oxid képes a kék fény egy részét visszaverni illetve elnyelni.
  • Ha hozzám hasonlóan sok időt töltesz monitorok előtt, Te is örülni fogsz a Phi Kozmetikum legújabb "okos" szérumának. A Golden Liquid szérum Ectoint tartalmaz, ami egy természetes molekula. Kivételes vízmegköző tulajdonsággal rendelkezik, képes arra, hogy a sejteket határoló membrán szerkezetét megvédje a káros környezeti hatásoktól úgy, hogy közben a már károsodott sejtet regenerálja! Megakadályozza a sejtek vízveszteségét, és segíti a vízmegkötést, ezáltal védi a sejteket a kiszáradástól.

Kutatások bizonyították az Ectoin pozitív hatását az UVA-sugárzás miatt bekövetkezett sejtsérülés helyreállításában, hozzájárul a károsodott sejtfal (sejtmembrán) regenerálódásához és védi a sejteket a "blue light", azaz modern technológiákban használt képernyők által kibocsátott mesterséges sugárzás káros hatásitól is.

A szérum másik kulcsösszetevője a planktonkivonat, melynek ránctalanító és lifting hatását szintén meggyőző kutatási eredményekkel támasztották alá. Stimulálja a fibroblaszt sejteket, ezáltal a kollagén és az elasztin termelése fokozódik. Ezen kívül tartalmaz még többek között PHA-t, ami egy nagyon gyengéd és kíméletes hámlasztó, (imádom!) stabil C-vitamint, 3 molakulaméretű hialuronsavat, homoktövisolajat, E-vitamint. Az összetevők külön-külön is aranyat érnek, de ez a zseniális formula úgy lett megalkotva, hogy a hatóanyagok egymás hatását erősítve szépítik a bőrt nap mint nap.

A szérumot ITT tudod megvásárolni!

_mg_6183.jpg

Tapasztalatom a Golden Liquid szérummal:

Pumpás üvegtégely rejti az aranysárga formulát. Nagyon kellemes, számomra behatárolhatatlan illata van, tudjátok, ez a rész nem az erősségem! :) Könnyed, nem olajos, de nem is vizes szérum, valahol a kettő közötti, azonnal felszívódó  formula. Hajlamos vagyok észérvekkel elhessegetni azt a tényt, hogy a bőröm azonnal reagál mindenre. Ha egy kozmetikum az első 1-2 használatnál nem hozza a woww hatást, nálam általában nem is fogja. (most nem olyan esetekről beszélek, mint pl. a retinol hosszútávú hatása..) Ez a szérum ismét bebizonyította, hogy hallgassak a bőrömre, és arra, amit a tükörben látok. Már az első használat után láthatóan "történt valami", de 2-3 használat után már tudtam, eeez igen! Elképesztő, de pár nap leforgása alatt szemmel látható pozitív változást idézett elő a bőrömön. Egyelőre csak a nappali rutinomba építettem be, mert bármennyire is szerettem volna reggel és este is használni, egy másik szérumommal nem kompatibilis (az egy "érzékeny" formula, jól meg kell válogatni, milyen termékekkel használjuk együtt, viszont annak a használatáról sem szeretnék lemondani). Napi egyszeri használatnál is nagyon hamar produkálta a hűha hatást.. Eleinte csak kipihentebbnek tűnt a bőröm, de kb. 10 napi használat után szó szerint jobb állapotú, valahogy tömörebb és kisimultabb az egész arcom. Az apróbb ráncokon sokat finomított, és feltöltött, egészséges hatású a bőröm. A kék fény védelemről ugyebár nem tudok beszámolni, mindenesetre a Phi az egyik olyan márka, amiben 1000%-osan megbízok, így számomra nem maradt kérdés a hatékonysága felől. Eddig is tudtam a kék fény létezéséről, és azt is tudtam, hogy öregíti a bőrt, mégis ez a szérum, és ez a poszt kellett ahhoz, hogy ne csak egy infó legyen a fejemben, hanem tudatosuljon is, így abszolút fanatikusan használom ezt a szérumot, nincs olyan opció, hogy elfelejtem, vagy lusta vagyok, és kihagyok egy napot. A munkám / életvitelem miatt ez a szérum már az életem része lesz, hiszen nem szeretnék idő előtt múmia fejet.. 22.490 Ft-os áron éritek el a webshopban, lehet, hogy elsőre soknak tűnik az ára, de ez egy prémium kategóriás szérum, aminek minden cseppje aranyat ér, a hatása lenyűgöző, és éveket számíthat a bőröd állapotában!

PS: a A4BQC5WV kóddal egy tetszőlegesen választott ajakbalzsamot kaptok ajándékba a Phi webshopban!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2714374959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása