Beauty Heaven

Helló fofo! Itt a világ első okos arctisztítója, a FOREO LUNA fofo

2018. november 02. - zsu044

Régóta szemeztem a FOREO dundi szilikon csodáival, mivel az arctisztító kefék nekem nem igazán váltak be, és nem mindig érzem elegendőnek a "hagyományos" arctiszítást. Plusz a bőröm állapotára is mindig kíváncsi vagyok, de hát melyikünk nem? :) A FOREO megalkotta a LUNA fofot, a világ első okos arctisztító készülékét, amely bőrünk vizsgálata után a nekünk legmegfelelőbb arctisztítási rutint alakítja ki, és minket is tájékoztat bőrünk állapotáról. 

_mg_5316.jpg

 #WhatTheFofo?

A LUNA fofo egy ultra-higiénikus arctisztító eszköz, 24K arannyal bevont érzékelőkkel, melyek elemzik a bőr nedvességtartalmát, állapotát, és valódi életkorát. Ez a rész annyira nem tetszett, bár sajnos tisztában vagyok vele, hogy a múltban a bőrömmel szemben elkövetett hibáim gyümölcse mostanra érett be, mennyivel ésszerűbb is lett volna a prevenció.. Mint megtudtam, a bőröm 2 évvel idősebb a koromnál, és alacsony a hidratáltsági szintje is. Ez nem túl jó hír, viszont legalább tudom, van még min javítanom, ha fiatalosabb bőrt szeretnék! Az elemzés után a LUNA fofo a mobil applikáció segítségével személyre szabott arctisztítási programot alakít ki. Az okos funkciók mellett a készülék önmagában is szuper arctisztító, szilikon sörtéi higiénikusak és nagyon gyorsan száradnak. A fofo természetesen vízálló, így erre nem kell figyelned arctisztítás közben! 

Hogyan használd?

fofo_step_by_step_1.jpg

Tapasztalatom:

Az első élmény, ami azonnal megfogott, az a készülék tapintása. Annyira finom, selymesen puha szilikon, hogy jó érzés tapizni. :) A bőrelemzés eredményét már fent leírtam, most 2 heti használat után csináltam egy új elemzést. Az első eredmény sminkkel fedett bőrön, a második arctisztítást, és egy hidratáló maszkot követően készült. A pontszám rosszabb, mint 2 hete, akkor 66 volt, mondjuk nagyon meg vagyok fázva, és pár napja estére lázas is vagyok, nyilván ez kihat a bőröm állapotára is.

fofo-collage.jpg

A második élmény, ami szintén fantasztikus, az maga a tisztítási program. Én annyira élvezem, hogy bánom, hogy kb. 1 perc alatt lejár a program, ugyanakkor tök jó, hogy nem kell órákat pepecselni vele. Nagyon kellemes, vibráló-masszírozó érzés, miközben a puha sörték finoman és lágyan tisztítják a bőrt. Tényleg szuper! De ami ezután következik, az mégszuperebb! A bőröm nem tudom, mikor volt utoljára ilyen puha és bársonyos, mint a FOREO-s arctisztítás után! A legelső alkalom a legmeglepőbb, de a későbbi arctisztítások után is marad ez a hatás. Imádom! Kicsit tartottam tőle, hogy amint elmúlik az újdonság varázsa, ez a kütyü is a fürdőszobaszekrény alján végzi, de komoly függőség alakult ki nálam, egyrészt a nagyon kellemes használati élmény miatt, másrészt a pihe-puha, és tiszta bőr miatt. Nagyon praktikus kis kütyü, kis mérettel, így utazásoknál sem kell lemondani a használatáról.

shop_3.jpg

A FOREO LUNA fofo október közepe óta a DM üzleteiben is kapható!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4714340875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása