Beauty Heaven

Happy Valentine's Day with Magister Products

2017. február 09. - zsu044

Úgy 7 éve kezdtem el átállni a natúr kozmetikumok használatára. Elég nehezen indult a dolog, akkor még nagyjából kimerült a natúr kínálat az Alverde termékekben, és a növényi vajakban, olajokban. Untam is azt a tipikus egyen-illatot, ami minden alkalommal fogadott egy-egy termék használatánál. Pár éve végre elkezdett fellendülni a natúr piac, és jelentek meg új brandek, új termékekkel. De valami még mindig hiányzott nekem. Vagy nem volt makulátlan az INCI, vagy a tipikus uncsi natúr cucc fogadott újra és újra. A Magister-szerelem nálam tavaly nyáron kezdődött, a Trópusi nyár arckrémmel. Amikor megéreztem azt a fincsi vaníliás-túró illatot (szerintem csak engem emlékeztet arra :D ), majd az összetevőlistát is csekkoltam, azonnal felkerestem a márka webáruházát. Itt további finomságok landoltak a kosaramban, mint pl. Vaníliás arcradír (isteni illata van!!) Éjszakai arckrém (levendulamámor), Férfi arckrém (karakteres cédrusos illat, a Férjem a 4. tégellyel használja épp). Szóval bejött a márka, finom illatok, tiszta összetétel, kedvező ár. Vége az uncsi natúr cuccoknak. Aztán jött az idei kínálat....♥♥

008_2.jpg

A bevezetés kicsit hosszabb lett a kelleténél, és nem igazán utal a címre sem. De éreztetni szerettem volna, miben más a Magister. Izgalmas illatokat alkotnak természetes összetevőkből. Az idei újdonságok viszont végképp levettek a lábamról. Január közepe óta tesztelem a Málna- C nappali arckrémet, valami elképesztő az illata, minden használatnál felvidít. Friss, üde, természetes, mégis ínycsiklandozó málna. És babarózsaszín. Az egész olyan csajos! ♥ De többet nem is írok róla, ez a krém mindenképp külön posztot érdemel, annyira jó.020_3.jpg

Aztán jött a Valentin napi kínálat. Már a neve alapján tudtam, ez szerelem lesz. Az új Maccarone habkrémre nem is találok szavakat. Vagy inkább annyi jelzőt tudnék használni rá, hogy az már ömlengés.

Rózsaszín. Csajos. Mennyei. Ínycsiklandozó. Káprázatos. Finom. Habkönnyű. Lágy. Különleges. Izgalmas. 

Nem tudom, az alábbi képek mennyire adják vissza, de tényleg egy habkönnyű testápolóval van dolgunk:

005_5.jpg

006_8.jpg

Annak ellenére, hogy ilyen könnyed krém, kiválóan működik az ilyenkor télen extraszáraz bőrömön is, köszönhetően a kókuszolajnak, shea vajnak, a meggymag- és az édesmandula olajnak. Először kipróbáltam, utána olvastam csak el az összetevőlistát, és nagyon meglepődtem, hogy az INCI 3. összetevője a shea vaj. Nem igazán vagyok jóban a sheás termékekkel, nem szeretem azt a zsíros réteget, amit maga után hagy. Egy másik márka sheás habkrémjéből próbáltam 2 illatot is, 1 éve arra vár, hogy elhasználjam, vagy kidobjam. Zsíros réteget képez a bőrömön, miközben olyan érzésem van, hogy alatta szomjazik a bőröm, és le tudnám vakarni a szárazságtól. Szóval a shea eddig nem volt a barátom, hát ez a habkrém alaposan rácáfolt erre. Pillanatokon belül beszippantja a bőröm, nem hagy semmilyen réteget maga után, csak ápolt, isteni illatú bőrt. Az illata engem a marcipánra emlékeztet leginkább, olyan édesen csábító.. imádom! Tökéletes. Valentin napra, és minden napra. ♥

007_2.jpg

004_6.jpg

Szintén a Valentin napi kínálatból érkezett hozzám egy Jeges levendula fürdősó. Szégyen szemre nem csináltam róla képet, ígérem pótlom, és posztolom majd az Instagram oldalamra. Ennek az illatát sem tudom szavakba önteni, egy álom. Eleve a két kedvenc illatom az alapillat: levendula, és madagaszkári vanília. Eddig fel sem merült bennem, hogy keverni kellene a kettőt, de ebben a fürdősóban elképesztő ez az illatkombináció. A páratlan illat mellé még páratlan összetétel is dukál, Perzsa kék sót tartalmaz, ami a világ legősibb és legritkább sója. Még nem volt alkalmam kipróbálni, de alig várom már, hogy ez az illat körbelengjen, miközben egy jó könyvet olvasok ellazulva a kádban.. 

Na jó, én most önző voltam, és csak magamra gondoltam, szóval ezeket a termékeket, ha már Valentin napra álmodta meg őket Ildikó, a párotokkal kettesben élvezzétek ki, de az sem baj, ha ti is önzők vagytok egy kicsit, és a lazító, illatos fürdő után jöhet még egy kis Maccarone habkrém, és tuti, hogy nem tud ellenállni Nektek a párotok! ;) 

A termékeket keressétek a webáruházban, ja, és ne feledjétek, a fürdősó különlegességek limitált darabszámban készültek!

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr3012243466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása