Beauty Heaven

favourites | 2015 February

2015. március 03. - zsu044

Lavera Mindentudó krém

A Pure by Pixiben volt egy 25 ml-es kiszerelésű, utazó méretű ebből a fincsi krémből. A natúr Pixit elemző posztomban ezt a krémet csak a semleges kategóriába soroltam, mondván, nem fogott meg. Nos, ez elhamarkodott ítélet volt, valószínű frissíteni fogom a posztot. Csak éjszakára használom, mert egy nehéz, zsíros krémről van szó. Nevezhetnénk a régi Nívea krém natúr változatának, pláne, hogy a fém tégely is egyezik. Az ápoló hatása is a Níveához hasonló, reggelre pihe-puhák a mostanában eléggé megviselt kezeim. És az illata.. hmm.. engem a citromos-vaníliás túróra emlékeztet! :) Mennyei! Nagyon szép az INCI-je, egyetlen mesterséges illatanyagot tartalmaz, de az is az utolsó a sorban. 

Khadi Hajmosópor érzékeny fejbőrre

Ez a termék megér egy külön posztot, így most nem is ragozom túl a dolgot.. Hajregeneráló projekten vagyok a samponos félrelépésem  következtében, így kétféle Khadit váltogatok (a másik a Mandulafű) az idő függvényében, mert erre egy kicsit több időt kell szánni. Megéri!

Dr Organic Gránátalmás ajakbalzsam

A januári kedvenceimben még a natúr shea vajat említettem, mint csoda-ajakápoló. De nálam mostanában valahogy mindegyik ajakápoló az első héten teljesít csak jól, aztán visszatérnek a tünetek. Ez a tél nálam sajnos a kiszáradt, cserepes ajkakról szól, pedig nincs is igazán tél. Otthon annyi féle ajakápolóm van, hogy szerintem érik már egy ajakápolós poszt, de mégis vettem mégegyet, mert a Dr Organic régen már bevált. Most is jól teljesít, és megint felfedeztem, hogy igenis a hagyományos, stiftes ajakápoló a csúcs a tégelyesekkel szemben. Az összetétele is szép, bár nekem nem rémlik, hogy a régi verzióban is lett volna Parfum/Fragrance, az illatán is érezni, hogy ott van az a mesterséges illatanyag. Ezt kár volt.

La Roche-Posay Fiziológiás deo stift

Deo terén is törekszem a lehető legkímélőbb, méregmentes alternatívát használni. A "legnatúrabb" deóm az Olivia Natural krémdeója, ami gyakorlatilag ápoló vajak, szódabikarbóna, és illóolaj keveréke. Szeretem az illatát, rendkívül bőrbarát, epilálás után sem okoz kellemetlenséget, és megnyugtat, hogy tudom, nem kenek mérgeket magamra. De a használata nekem kicsit macera, körömmel szoktam kivenni a kellő mennyiséget, és oszlatom el a bőrömön. Kár, hogy nem lehet megoldani stiftes verzióban. Most egy kicsit meguntam a kenegetést, az utóbbi hónapban azt sem tudom, hol áll a fejem, mindig rohanásban vagyok, valami gyorsabb megoldást preferálok ilyenkor. Ez a LRP deója. Az illatát nagyon szeretem, ami itt persze mesterséges illatanyagból származik, ellenben alumíniumsó-mentes, alkoholmentes, paraben-mentes. A sima deókhoz viszonyítva jóval kevesebb nem odaillő anyagot tartalmaz. Ja, és stift, ami nálam alap, utálom a roll-on deókat!

012_1.JPG

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr837227229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása