Beauty Heaven

L'Occitane shea vajas kézkrém

2015. január 28. - zsu044

Soha nem szoktam figyelni, hogy a női lapokhoz mit adnak ajándékba, mert még soha nem találtam benne értelmes dolgot, általában valami tiniknek való paletta, szájfény, vagy minispirál van mellékelve. De a január/februári Marie Claire-hez egy 10 ml-es L'Occitane kézkrém minta volt csatolva, és utazás előtt álltam, jól jött a magazin, így ezt választottam.

A kézfejem nem igazán rajong a hideg, szeles időjárásért, és a napi 20-25 kézmosást sem díjazza (bár kímélő natúr szappannal teszem), úgyhogy fel volt adva a lecke a kézkrémnek. És jelentem, kitűnőre vizsgázott!

Sűrű, de jól kenhető állagú krém, azonnal beszippantja a bőröm, nem hagy csúszós, vagy ragadós érzetet maga után, viszont azonnal látszott a kézfejemen az ápoló hatása, és pihe-puha lett tőle a bőröm már az első használat után. Az illata pedig leírhatatlan. Elsőre tipikus "krém-illatú", de ahogy elkenem, 1-2 perc után bontakozik ki a valódi illata. Édeskés, de cseppet sem tolakodó. Enyhén fűszeres, mennyeien különleges illata van, nem győztem percenként szagolgatni a kezem. A TBS kézkrémek okozta sokkhatás óta nem vettem külön kézkrémet, de ezen most változtatok, úgy érzem! :) A 30 millis kiszerelés 1.990 Ft, a 150 millis kiszerelés pedig 6.290 Forintért lehet a miénk. Itt megjegyezném, ilyenkor sokan felhördülnek, hogy hogy képzelik, túlárazott, stb-stb, pedig a TBS kézkréme pontosan ugyanennyibe kerül, 30 ml 1.990 Ft, és cserébe egy brutálisan mű illatú, átlagos krém tulajdonosai lehetünk. (a mű illat szó szerint értendő, 4-5 kézmosás után is érződik a bőrön. Milyen illatanyag képes erre?)

Összegezve - valóban azt nyújtja, amit ígér:

Szupersimító kedvenc: 20% Shea vaj tartalom, méz és mandula kivonat, megbolondítva a jázmin és ilang-ilang könnyű és csábító illatával. Kényeztető balzsam, mely gyorsan felszívódik, segíti a száraz, dehidratált bőr gyógyulását. Anti-oxidáns E vitamin tartalma táplál, és még a legdolgosabb kezeket is felfrissíti.

Engem meggyőzött.

loc.jpg 

Névtelen_1.png

 

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr317116033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása