Beauty Heaven

Alverde újdonságok | 2017 ősz-tél

2017. november 13. - zsu044

Ha betérek egy DM-be, egyszerűen nem tudok úgy kijönni, hogy ne vegyek valami Alverde terméket. Nem mintha függő lennék, mert vannak kategóriák, amikből pl. sosem vásárolok, (pl. arckrém, sampon, tusfürdő) és volt egy időszak, amikor kifejezetten unalmasak lettek az Alverdés cuccok, de mostanában sokat újít a márka, és végre belevitt egy kis izgalmat is a termékekbe. Szóval időről-időre hazajön velem valami Alverde termék, most az őszi-téli szezon újdonságaiból mutatok egy párat Nektek. A tavaszi-nyári újdonságokról is írtam idén, ITT találod, érdemes elolvasni, hiszen még mindig forgalomban lévő termékek.

_mg_9080.jpg

Magic effect rouge pirosító:

Bár már megvan a kedvenc natúr pirosítóm, muszáj volt kipróbálnom ezt a krémes, kenhető darabot, mert szerintem nagyon praktikus darab, jól jöhet pl. utazáskor, vagy csak ha napközben szeretném felfrissíteni egy kicsit a sminkem, mert ezekre az alkalmakra kimondottan macerásnak tartom az ecsettel használatos pirosítók használatát. Egyszerre nem szabad nagy mennyiséget felvinni, mert akkor nem lehet szépen, természetes hatást keltve eloszlatni. Inkább több kis adagban szoktam felvinni, így legalább a színt is építem, mert egyetlen, vékony rétegben elég halvány. Így használva kimondottan szeretem, élettelibb a bőröm tőle, és egyértelműen látszik az arcomon, hogy jobban szereti ezt a krémes formulát, mint a por állagú pirosítóimat, pedig azok is ásványi sminkek. Az árnyalata nem igazán az én színem, ennek ellenére tényleg nagyon kellemes és természetes a végeredmény a használatával. Mivel tényleg ici-pici mennyiséget használok fel egy alkalommal, szerintem száz évig elég lesz ez a tubus! :)) Szép az összetétele, növényi olajokkal ápol, miközben káros anyagoktól mentes pirosítást biztosít.

_mg_9088.jpg

_mg_9089.jpg

_mg_9090.jpg

Glitzer csillámló kézkrém:

Annak ellenére, hogy alapban nem szeretem az ilyen jellegű giccsparádét, a karácsonyi időszakban nekem abszolút must have termék. Karácsonymániásként november elejétől én már ünnepi lázban égek, és az összes érzékszervem ki van élezve a csillogásra, illatokra, és bármire, amibe bele lehet magyarázni egy kis karácsonyt. Ez a kézkrém is ilyen volt, ahogy megláttam a polcon, azonnal rávetettem magam. Bár látványosan csillog, a lakásban sehogy nem sikerült fotóznom, talán majd megpróbálom napfénynél, és frissítem a posztot. Nagyon apró arany csillámok vannak benne, és bár nekem egy kicsit furcsa, hogy csillog a kezem, mint mondtam, ebbe az időszakba nekem ez belefér. Illata nekem annyira nem a téli ünnepeket idézi, kicsit púderes, fűszeres illat, de a téli illatvilág nekem valahogy máshogyan fűszeres, mint ez. Persze kellemes, csak nem az a karácsony-illat. Villámgyorsan beszívódik, és kellően ápol. Karácsonyrajongóknak kötelező!

Fügés testvaj szett:

Az Alverde testvaj is az a kategória volt, ami egy időben már unalmasan egyenillatú volt, de ez... MENNYEI!! Nagyon bánom, hogy nincs nagyobb kiszerelésben, és azt is bánom, hogy csak egy szettet vettem, a sima fügés verzió valami fantasztikus! Egy fügés, egy füge-levendula, és egy füge-narancs illatvariáns található a szettben, engem a fügés varázsolt el teljesen, édeskés, különleges illat, és a textúrája is valahogy olyan különlegesre sikeredett, nagyon krémes, bársonyos állagú, maga a tökély minden tekintetben. A levendulás verziót is szeretem, mivel levendularajongó vagyok, ez alap, bár ez esetben sajnálom, hogy csak a levendula dominál az illatában, mert ez a fügés... nem kezdem elölről! :) A narancsos a legszolidabb illatú, általában nem szeretem ezt az illatvilágot, még nem is döntöttem el, hogy mi legyen a sorsa, de a textúrát és a hatását tekintve lehet, hogy ezt is elhasználom.

Színezett ajakápoló:

A Strawberry árnyalatot vettem meg, mert reménykedtem, hogy beválik, és méltó utódja lesz a világ leges-legjobb ajakápolójának, az Alverde tavaly kiadott színezett ajakápolójának, ami limitált kiadás volt, és hiába vettem kb. 10 darabot, vészesen fogy a készletem.. Sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, sem ápoló hatásában, sem színében nem lett kedvenc. Lehetne kicsit krémesebb, táplálóbb formula, nekem ez a szintű ápolás édes kevés, félóránként nyúlok újra ajakápolóért a használatával. A színe pedig felkenve nagyon giccses, világos szaténes fénnyel vonja be az ajkakat, ami minden újrakenésnél csak egyre vadabb kinézetet ad az ajkaknak. Világos-rózsaszínes árnyalatot ad fehéres selyemfénnyel keverve. Egyáltalán nem esztétikus. Sajnos 2-3 használat után félretettem. A kézfejemen kellemes rózsaszín árnyalatot mutat, erre alapozva vettem meg, de az ajkakon nem ezt a kellemes hatást hozza.

_mg_9085.jpg

_mg_9085_1.jpg

Micellás lemosó:

A másik mumusom ez a termék lett, bár ezt lassan elhasználom, de minden használatnál ugyanaz a tapasztalat: először az illata zavart nagyon, megszoktam, hogy illatanyagmentes micellás lemosókat használok, nem is értem, minek bele az illatanyag. (bár az Alverde esetében legalább nem szintetikus illatanyagról beszélünk) Ezzel megbékéltem, de jött az a ragacsos érzés, amit maga után hagy, cseppet sincs olyan érzésem, hogy alaposan megtisztítottam a bőrömet, inkább olyan, hogy ezt le kell mosnom az arcomról. Szépek az összetevői, de az illaton és a textúrán nem tudok túllendülni. Amint látom, KM-en sem lett népszerű.

Coastal breeze ajakrúzs:

Limitált kiadású, ápoló hatású ajakrúzs. A Beach Blossom árnyalatot vettem meg, a három árnyalat közül csak ez passzol hozzám. Kellemes viselet, alá szoktam hidratálni, de így is érzem, hogy ápoló textúra, aláhidratálva órákig eszembe sem jut, hogy újra kellene kennem az ajakápolót. Nagyon szép, szolidan fényes színt ad, és ami a legfontosabb, gyönyörű az összetétele! Szeretem, kár, hogy limitált, és hogy csak 3 árnyalatban kapható, világosabb árnyalatokból biztosan vettem volna még másmilyen színben is. A kézfejemen a színezett ajakápoló mellé vittem fel, így kicsit mályvás rózsaszínnek hat, felkenve inkább sötét rózsaszín árnyalat.

_mg_9086.jpg

_mg_9086_1.jpg

Ezeket az újdonságokat próbáltam eddig a szezonban az Alverdétől, és természetesen beszereztem az Adventi kalendáriumot is! ♥

alverde-adventskalender-kling-gloeckchen--10034215_b_p_1.jpg

 

 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr3013263877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása