Beauty Heaven

nyereményjáték | Clinique Crayola

2017. szeptember 22. - zsu044

Ünnepeljünk! :)

_mg_8137.jpg

Nem kérdés számomra, hogy az elmúlt nyár az én nyaram volt, a szeptember pedig az én hónapom. Annyi jó és szép dolog ért mostanában, amiért hálás vagyok. A bloggal is nagy terveim vannak, de egyelőre csak a háttérmunkálatok zajlanak, mindenesetre igyekszem minden eddiginél minőségibb, és teljesen más jellegű tartalommal is előrukkolni, mint az eddigiek. Remélem tetszeni fog Nektek, de valamilyen formában úgyis kérek majd visszajelzést Tőletek, jó-e az irány.

Az eddigi munkám legnagyobb elismerése, hogy a Cosmopolitan blogger versenyén idén is a jelöltek között lehetek, azaz esélyes vagyok Az év beauty bloggere díjra! Tavaly Oh my brush Viki lett a kategória győztese, idén is kemény a mezőny, de nekem már az megtiszteltetés, és nagyon boldog vagyok, hogy ismét a legjobbak között lehetek! A szakmai zsűri fog minden kategóriában egy nyertest választani, de van egy közönségszavazás is, ahol az összes jelöltre szavazhattok, ha esetleg rám szavaznátok, a 3. helyen találtok Beauty Heaven néven.. ;)  (katt az ikonra)

1_1.jpg

A szavazók között 5 db Viszkok Fruzsi kedvenc termékeit tartalmazó neszesszert sorsolnak ki, tehát már megéri "játszani"! :) A bloggereken kívül influencerekre is szavazhattok, nagyon örülök, hogy az én kedvencem is a jelöltek között van, és október 22-én a Blogger Day-en is ott lesz. Remek programok lesznek, azt is meg tudjátok nézni a fenti linken a program menüpont alatt.

És hogy együtt ünnepeljünk, (hiszen Veletek, olvasókkal kerek a sztori) a Clinique egyik ikonikus termékét, egy Chubby Sticket, annak is a Crayola-val közös, limitált verzióját fogom kisorsolni a blog Facebook oldalának kedvelői között, illetve egy kis segítségként a fejlesztésekhez írjátok meg nekem a Facebookon ez alatt a nyereményjátékos poszt alatt, hogy milyen jellegű bejegyzéseket látnátok szívesen a jövőben a blogon!

Ehhez a poszthoz írd a kommentet kérlek:

                       

 _mg_8139.jpg

A Cosmo oldalán a szavazás illetve a nyereményjáték 2017. október 6-ig tart, én pedig 2017. október 1-én fogom kisorsolni a Clinique Crayola nyertesét.

Az ajándékot postán maradó csomagként, vagy Foxpost automatába küldöm el a nyertesnek az adategyeztetést követő 10 munkanapon belül. 

Köszönöm, hogy itt voltatok, vagytok, és szorítsatok nekem! :))

cosmopolitanbloggerday_std.JPG

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

instagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8512886996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása