Beauty Heaven

Blogszülinap + nyereményjáték

2017. szeptember 01. - zsu044

Ma ünnepli 3. születésnapját a blog! Mondjuk az "aktív évek" száma inkább 2, de hivatalosan épp 3 éve döntöttem úgy, blogot indítok..

ae08224818fe87fe8d14fbcc820663eb--unicorn-cakes-unicorn-poop-cupcakes.jpg

A blog indításakor még nem igazán volt kiforrva, mit is akarok. Azt tudtam, hogy akkor már 4-5 éve nem csak a reklámok, drogériák kínálata, vagy épp illat alapján vásároltam kozmetikumot, vagy tisztítószert otthonra, hanem elkezdtem a tudatosság útját kapirgálni, már néztem az INCI-t, és próbáltam kerülni a "mérgeket", és ezt meg akartam osztani az egész világgal. Akkor még szívem szerint mindenkihez odarohantam volna, hogy:

"Hahóóó, Te tudod mit kensz magadra nap mint nap?" 

Elkezdtem blogolni, amivel jött egy-két kicsapongás is kozmetikumok terén, az elején még féltem, hogy nem lehet érdekes egy blog, ha nem ír mindenféle drogériás márkáról, hanem szelektál. Ma már tudom, ettől vagyok én, ettől ez az én blogom. Kialakult végre a saját stílusom, és ma már tudok nemet mondani olyan termékekre, amihez nem szívesen adnám a nevem. Havonta egyszer vissza szoktam nézni a blogomon a bejegyzéseket, van, amikor a kezdetekig, jó látni a saját fejlődésemet, ez méginkább fejlődésre inspirál. Mind a fotók, mind a bejegyzések, stílus terén, igyekszem fejlődni, jobb lenni.

Hálás vagyok, mert a blog által nagyon sok értékes embert ismertem meg, köztük több magyar natúrkozmetikum megálmodóját, igaz, van akivel virtuális a kapcsolatunk, de ennek ellenére nagyon sokat jelent nekem. Millió köszönet minden eddigi brandnek, csapatnak, akikkel együtt dolgozhattam, igyekszem a jövőben még inkább rászolgálni a bizalmatokra! ♥

És Nektek, Olvasóknak is ezer köszönet, nélkületek mit sem érne a blog! ♥ 

Sok új tervem van a következő évre, sok fejlesztés előtt áll a blog is, és én is, hiszen ha én nem fejlődök, akkor a blog sem. Igyekszem ezentúl még látványosabb, érdekesebb, minőségibb tartalmakkal ellátni Titeket!

De térjünk rá az ünneplésre! :)) 2 nyereményjátékon már túl vagyunk, a számomra legkedvesebb nyereményt erre a posztra tartogattam. A nyeremény az egyik kedvenc natúrkozmetikai márkám, a Magister Products újdonsága, a Moccame habkrém! A Magister termékeit is a blog által ismertem meg, az első találkozástól stabilan a testápolási rutinom része lett. A Magister leszámolt az unalmas natúrkozmetikumokkal, mindig elkápráztatnak az illatok (főleg habkrémek terén), mindig minőségi és hatékony terméket kapok, és ez az a márka, aminek eddig egyetlen termékében sem csalódtam! Köszi Ildi, hogy gazdagabbá tetted a világot a termékeiddel! ♥

21081993_10212060255154136_1969741799_o.jpg

21057486_10212060255194137_1851778861_o.jpg

A JÁTÉK FELTÉTELEI:

1. kövesd a Beauty Heaven és a Magister Products Facebook oldalát

2. kövesd a Beauty Heaven és a Magister Products Instagram oldalát

3. extra esélyért hívd meg legalább 2 barátnődet ez alatt a poszt alatt a játékba

 

Sorsolás 2017. szeptember 7. csütörtök 16:00

Sok sikert kívánok mindenkinek! :)

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr5912797040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koltai Lászlóné 2017.09.02. 09:01:45

Kész minden, sok sikert kívánok Évi.
süti beállítások módosítása