Beauty Heaven

favourites | 2017 nyár

2017. augusztus 09. - zsu044

A kedvences posztokban viszonylag több termékről szoktam írni, most azonban csak 4 terméket választottam, amiket idén nyáron minden egyes nap használtam, és szerettem, vagyis a totál favoritokat.

_mg_7211.jpg

Nuxe csillámos szárazolaj

Számtalanszor esett már szó róla a blogon, és ez a termék volt az, amiről az első poszt született a blog indulásakor. Évek óta nagy kedvencem nyáron, nagyon szeretem azt a finom ragyogást, és a finom illatot, amivel bevonja a bőröm. Amikor már van végre egy kis színem is, azt még jobban kihangsúlyozza, de olyan finom és szolíd módon, hogy abszolút nem sok hétköznapokra sem. Nem szeretem a csillámos giccsparádét, de ez abszolút nem az a kategória. Igazi summer must have darab, amit mi sem bizonyít jobban számomra, mint hogy egyik nap sem felejtettem el használni.

Clinique City Block SPF25

Évek óta sokak kedvence, én nem is értem, hogy maradt ki eddig az életemből.. Igazából úgy, hogy eddig a Clinique Even Better 45 faktoros fényvédőjét használtam, ami szintén tisztán fizikai fényvédelmet nyújt, de sajnos megszüntették, így esett erre a választásom. Rá kellett jönnöm, hogy mivel betartom a napozás aranyszabályait, simán elég az arcomra a 25 faktoros City Block is, sőt, csodát tesz a bőrömmel, merthogy lássuk be, bármilyen jó fényvédő is volt az Even Better, de nem volt benne semmi extra, a City Block viszont tömve van hatóanyagokkal. Egyszerűen imádom, 1-2 hét tesztelés után simán kiütötte a nappali krémemet a rutinomból, mert így nyáron soknak bizonyult azzal együtt, ettől viszont soha többé nem válok meg!! Csak ez a termék volt új a rutinomban, és elképesztő változást produkált a bőrömön, sokkal egységesebb, ápoltabb, és ragyogóbb lett a bőröm a használatától. Egy leheletnyit egységesíti is a bőrt, sminkmentes napokon ad egy kis pluszt az arcbőrnek. Kitűnően lehet rá sminkelni is, bár nagy átlagban nálam szintén egy Clinique termék követi, (Even Better alapozó) de pl. a Magister BB-jével, és a The Ordinary alapozójával is tök jól működik. Egyszerűen imádom!

Clinique Even Better alapozó

Az adventi kalendáriumban volt egy nem is kicsi minta ebből az alapozóból, amit nem próbáltam ki elsőre, talán csak 1 hónap után, mert utálom az alapozókat. Évek óta BB krém párti vagyok, mert nem szeretem, amikor nyilvánvalóan látszik valaki arcán, hogy 1-2 réteg alapozó fedi, én mindig a természetes finist kerestem, de nem igazán találtam meg az alapozókban, így nem is kísérleteztem sokáig, maradtam a BB krémeknél. De amikor kipróbáltam az Even Bettert.. végem volt. Lágy, krémes és viszonylag sűrű alapozó, mégis csak úgy siklik a bőrön, nagyon könnyű szépen eldolgozni, és gyönyörű, természetes végeredményt nyújt. Fedését közepesnek mondanám, de pont így szeretem, mert totál természetes, mégis gyönyörűen egységes bőrt varázsol. Pár hónapig vaciláltam a teljes kiszerelés megvásárlásával a kémiai fényvédő miatt, de minden egyes használattal jobban erősödött bennem: ez kell! Végül megvettem, és imádom, és azóta ő a nagybetűs alapozó, amit soha nem gondoltam, hogy valaha szeretni fogok! A City Blockkal egyetemben örökre kell! ♥

TBS Honey Bronze bronzos pirosító 02

Nyaralás előtt figyeltem fel erre a termékre, mert nagyon szeretem pirosítóval feldobni a sminkemet, de nem akartam vinni az évek óta használt Terra Naturi pirosítómat, mert a legkisebb ütődéstől is széttörik, és ecsetekkel sem akartam bajlódni. Bár nem igazán volt szimpatikus, hogy szintetikus illatanyag van ebben a pirosítóban, gondoltam a nyaralás idejére elmegy.. Aztán kipróbáltam, és azóta a rabja vagyok.. Sokkal szebben lehet felvinni, mint eddig bármelyik általam próbált pirosítót. Gyakorlatilag lehetetlen hibázni vele, csak húzok 2 "indiáncsíkot" az orcákra, és az ujjaimmal finoman szétoszlatom. Ennyi. Gyönyörű, lágy fényű csillogást ad, nagyon szép a végeredmény. Nagyon praktikus darab, utazáshoz egyszerűen tökéletes, de hétköznap is lerövidíti a készülődést, rohanós reggeleken egyszerűen szuper! Amióta megvettem, azóta porosodik a pirosítóecsetem.. :D 

 

Nektek mi volt a legnagyobb kedvencetek nyáron?

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr712731440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása