Beauty Heaven

Clinique - Pixibox

2017. július 06. - zsu044

A Pixi különkiadásai mindig lázba hoznak, a L'Occitane-Pixit imádtam, a Vichyről lemaradtam, és kíváncsian vártam, ki lesz a harmadik brand, akit a különkiadások között üdvözölhetünk majd. Ezek a boxok még különlegesebbek, mint általában, és mindig valami szép díszítést kap a doboz, bár én a hagyományos, letisztult verzióját is imádom. A mostani egyedi kiadásban az egyik kedvenc prémium márkám, a Clinique termékei lapultak, igazán csajos, halványrózsaszín Chubbykkal díszített boxban.

_mg_7111.jpg

Megmondom őszintén, hiába láttam az előzetesben a cuki dobozt, nem gondoltam volna, hogy a teljes kiszerelésű termék pont egy Chubby lesz. Mivel szuperlimitált kiadás volt, én valami nagyobb durranásra vártam, és arra, hogy csupa-csupa újdonsággal lesz tömve a doboz, teljes kiszerelésű termékként gondoltam pl. a C-vitaminos Daily Boosterből egy 1 heti adag, vagy valami ilyen izgi dolog, hiszen lássuk be, szerintem minden Clinique-rajongónak van már minimum egy Chubbyja. Ráadásul én pont egy olyan árnyalatot kaptam, ami abszolút nem passzol hozzám. (Red Violet) Ezt végül a Pixibox Facebook oldalán elcseréltem egy nagyon kedves és jófej csajszival, így a héten meg is érkezett hozzám a Pink Sherbert árnyalat.

Az én dobozom tartalma:

  • Chubby Crayola rúzsceruza - teljes kiszerelésű termék
  • Antigravity Eye szemkörnyékápoló krém - 3 ml deluxe mini
  • Moisture Surge Intense arckrém - 15 ml deluxe mini
  • Foaming Sonic Facial Soap - 30 ml utazó méret
  • Calyx parfüm - 1,5 ml minta
  • Clinique neszesszer

_mg_7131.jpg

Cubby Crayola:

A Clinique együttműködése a világ egyik legismertebb zsírkrétagyártó cégével, a Crayola-val eredményezte ezt a limitált kiadású Chubbyt. 10 színárnyalatban kapható a készlet erejéig. Hozzám a csere folytán került a Pink Sherbert árnyalat, és csak amikor kibontottam, szembesültem vele, hogy ez valójában ugyanaz az árnyalat, mint a Woppin' Watermelon, ami a táskámban lapul, és amit csak nagyon ritkán használok, mert az én ajkaimon valahogy sosem lesz olyan szép rózsaszín, mint a swatchokon, vagy más lányok ajkain, akiket a neten látok ezzel az árnyalattal. Lehet, hogy túl "sötét" a szám?? :D És mivel ez egy áttetszű "rúzs", a sötétebb alapon nyilván a végeredmény is sötétebb lesz.. nem tudom.. Mindenesetre ha valakinél egy Tickle Me Pink árnyalat raboskodik, és pont egy Pink Sherbert árnyalatra vágyik, benne vagyok mégegy cserében! :D

_mg_7134.jpg

Antigravity Eye szemkörnyékápoló krém:

Pont a Clinique 10-20-30%-os akciójában vettem meg a teljes kiszerelést egy kis félreértés folytán, ugyanis a Repairwear Laser Focust kértem, az az én imádott szemkörnyékápolóm, és csak itthon vettem észre, hogy Antigravityt kaptam. Visszatelefonáltam a szaküzletbe, ahol egyébként mindig végtelenül kedves a kiszolgálás, és azt az infót kaptam nagy bánatomra, hogy a Laser Focus megszűnt. Így maradt ez a szemkörnyékápoló, aminek az ára kissé borsos, és még nem tudom, hogy szeretem-e, mert még mindig a Laser Focust akarom, mindenesetre egy pár hét tesztelés után jövök majd egy külön poszttal erről a szemkörnyékápolóról. Ez a kis mini minta pedig jó lesz nyaralásokra!

Moisture Surge Intense arckrém:

Az 1 hónapos Clinique tesztem során nagyon megszerettem ezt a hidratálót, így nagyon örültem neki, hogy az én dobozomban ez az arckrém volt. Nagyon szép az összetétele, és a lágy, krémzselé állaga ellenére nagyonis erőteljesen táplál és hidratál. Használatával valóban látom a bőrömön, hogy hidratált, és hogy jó neki ez a termék. 

Foaming Sonic Facial Soap:

Elvileg a Sonic elektromos arctisztítóhoz kifejlesztett szappan, amely sűrű, krémes habot képez. Ugyan nem Sonic arckefém van, csak egy kis egyszerű, azzal fogom használni, de nyilván nem ez a lényeg. Kíváncsi vagyok, mennyire fogja szeretni a bőröm. A Mild szappant próbáltam csak eddig a Clinique ikonikus 3 lépéses termékcsaládjából, de azt egyáltalán nem tolerálja a bőröm az SLS miatt. Ez gyengédebb összetétellel bír, teszt után jövök majd a tapasztalatokkal.

Calyx parfüm:

Mostanra odáig fajult az alleriám a mesterséges illatanyagokra, hogy 2 éve nem használok semmilyen parfümöt, így nálam ez a parfümminta sem került kipróbálásra. Amennyire megszaglásztam, kellemes az illata, de többet nem tudok mondani róla..

Ennyi volt a Clinique - Pixibox különkiadás, összességében szerettem, de a Crayolát még mindig cserélném! :D 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4012646057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása