Beauty Heaven

Helló Mark, helló pihe-puha bőr!

2017. április 19. - zsu044

A bőrradírozás mindig is a szenvedélyem volt, imádom azt az extra-tiszta, extra-puha érzést, amilyenné válik tőle a bőröm. A kávé illatát is nagyon szeretem, és imádom a minőségi kávét, annak ellenére, hogy (sajnos már) nem fogyasztom. Olajokkal is szeretem ápolni a bőröm, mert igényli, és mert sokkal puhább, ruganyosabb utána. Mindezeknek egyszerre hódolhatok a Mark face & body scrub termékeivel.

_mg_6382.jpg

"A kávé kellemes illata végig veled lesz az egészséges, sima és gyönyörű bőrhöz vezető úton."

Összetétel (Original):

magas koffein tartalmú Robusta kávé, hidegen sajtolt mandula olaj, szűz kókuszolaj, barna cukor, tengeri só, 100%-ban természetes E vitamin

Gyönyörű INCI, 100%-ban természetes összetevőkből készült a bőrradír, csupa tápláló, feszesítő összetevővel. 

Tapasztalatom:

Egy kis üveg tégelybe szoktam kivenni használat előtt a szükséges mennyiséget, így kényelmesebb és egyszerűbb a használata, mint közvetlenül a tasakból. A webáruházban tároló poharat is tudtok hozzá vásárolni, szerintem hasznos kiegészítő. Rövid zuhany után körkörös mozdulatokkal átmasszírozom vele a teljes testem, különösen a csípő-popsi területén, valamint a combokon szoktam hosszasabban elidőzni. Arcra is alkalmazható, az arcbőrömet gyengédebben szoktam átdörzsölni, mint a testemet, de a testemen és a hátamon én például kimondottan szeretem a kicsit határozottabb peelinget. Kb. 5 percig szoktam így elidőzni, hogy legyen ideje a hatóanyagoknak és az olajaknak tenni a dolgát a bőrömön, közben élvezem az isteni kávéillatot! :)) Egy rövid zuhannyal leöblítem magamról, és csak simán törölközőbe burkolva szárítkozok, vagy csak felitatom magamról a vizet. Imádom a hatását, az extra-tiszta érzés mellett azonnal ott az extra-puha, extra-táplált bőr érzete, nincs szükség testápoló használatára a peeling után, hiszen egy lépésben mindent megoldottunk a zuhany alatt: tisztálkodás, bőrradír, ápolás, kényeztetés, illatorgia.. Imádom! :)

Én az Original kávés bőrradírt próbáltam, de elérhető kókuszos, csokis, mentás és citrusos verzióban is. A bőrradírok mellett kiegészítőket (pl. tárolópohár, törölköző, tároló kosár) és ásványokból készült karkötőket is találtok a weben.

_mg_6380.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

instagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4212437663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása