Beauty Heaven

kiürült Berber flakonok, és a véleményem az elfogyott termékekről..

2016. március 03. - zsu044

Egyetlen negatívum az összes Berber termékben közös: előbb-utóbb elfogynak.. Pedig némelyikből (vagy mindből) igazán jól jönne egy sohakinemürülős varázsdoboz! :) Pár hónap termése ez a kiürült 7 tégely, melyeket a Berber Beauty jóvoltából tesztelhettem. A 250 millis tégelyek igazán kiadósak, lássuk be, egyik brand sem szokta ekkora adagokban kínálni a portékáját. Némelyik termékvéleményt teljes poszt formályában már olvashattátok, ez most amolyan összefoglaló véleményezés lesz.052_1.jpg

Az ikonikus cukros vaníliás bőrradír:

Egy teljes posztot már átömlengtem nektek róla ITT, nos, a véleményem egy teljes tégely elhasználása után is áll: KELL! Nálam abszolút favorit, imádom az illatát, imádom, hogy pihe-puha tőle a bőröm, imádom, hogy egy lépésben radíroz és ápol. Peelingezni igenis heti rendszerességgel kell, nekem többé nem kérdés, hogy mivel tegyem ezt..023.jpg

Fekete szappan:

Komplett poszt még nem született róla, pedig megérdemelné. Akkor kezdtem használni, amikor a cukor teljes elhagyását követően ezernyi pattanás borította el a hátamat. A férjem hetente 1x-2x átdörzsölte, szinte bemasszírozta a hátam a fekete szappannal, majd alapos zuhany után narancsvirág vízzel permeteztem át a hátamat. Ezzel a kombóval nagyon szépen kezeltem a dolgot, durvább gyulladások és hegek nélkül gyógyult a bőr a hátamon. Teljes testre, sőt, az arcra is rendkívül jótékony hatású, ha az arcomra kenem fel, finoman átdörzsölöm vele, majd 1-2 percig fent hagyom, mielőtt leöblíteném. Zúzott olivabogyó tartalmának köszönhetően rendkívül gazdag E-vitaminban és antioxidánsokban. Ez a készítmény igazi bázikus fürdőcsoda!

Thermo thin alakformáló krém:

A legjobb feszesítő hatású krém, amit valaha próbáltam! Varázslatos illata van, szolíd, lágy, olyan "tisztaság-illatú", nagyon szeretem. Állaga könnyed, nagyon hamar beszívódik. Még tavaly nyár végén használtam, nyáron csak éjszakára bírok elviselni a testemen bármilyen kencét, mert utálom, ha ragacsos a bőröm, de ezzel fel sem merült ilyen probléma. Csípő-popsi-comb területére használtam, látványosan hidratálta és feszesítette a bőröm. Tömve van tápláló, hidratáló, feszesítő hatóanyagokkal, mint pl. kaolin, shea vaj, hialuron sav, növényi kivonatok és olajok, koffein. A 250 ml nekem kb. 2 hónapig volt elég, nem spóroltam vele..

Melegítő szegfűszeges iszappakolás (Warming mud):

Kimondottan méregtelenítéshez használtam, a vese- és a máj tájékát pakoltam be vele heti rendszerességgel, illetve a csípőm területét, ahol időnként fellángoló bursitis gyötört. Részletes posztot az összetevőiről, hatásáról ITT olvashattok, nekem nagy segítség volt az ízületi fájdalomra, 3 alkalom után jelentősen enyhítette, a későbbiekben pedig teljesen megszűntette a rendszeres használatnak köszönhetően. Már 2 hónapja elfogyott, és bizony megint kezdem érezni a csípőm, tehát fájdalom esetén folyamatosan alkalmazandó.

Ghassoul:

Az otthoni, bázikus testápolás ALAP terméke! Minden háztartásban ott lenne a helye! Külön poszt még nem született róla, de az otthoni wellness-es posztomban leírtam, hogy én hogyan szoktam használni. A geránium illóolajtól fantasztikus illata van, az egész fürdőt belengi. Talán a leguniverzálisabb Berber termék, alkalmazható szappanként, lemosóként, arcpakolásként, vagy a test bármely részének bepakolására, olajjal keverve masszázshoz, vagy egyszerűen csak a fürdővízhez adva. Tisztít, ápol, méregtelenít, feszesít, dezodorál, remineralizál.062.jpg

Zöld szépítő agyagpakolás (Green clay):

A legelső Berberes termékvéleményem róla született! ♥ ITT olvashatjátok. Nagy kedvencem lett ez a maszk is, mostanában annyi Berber Beauty terméket tesztelek, hogy nem került használatba minden héten, de amikor a hormonjaimnak köszönhetően felbukkan 1-2 pattanás az arcomon, rögtön ez az első, ami után nyúlok. Gyönyörűen lehúzza a gyulladást, a hegeket halványítja, nagyon szépen egységesíti a bőrt. A pigmentfoltjaimra is jótékonyan hat. minden használattal egyre egységesebb a bőröm, a használata után pedig 1-2 napig szemmel láthatóan feszesebb, kisimultabb az arcom.

Kávés alakformáló agyagpakolás (Black coffee):

Talán ez a posztom váltotta ki az eddigi legnagyobb "indulatokat", sokan fellelkesültek közületek, hogy ilyen is létezik, ám akadtak hitetlenkedők is. Mint a posztban bevezetésként írtam, én is szkeptikus voltam vele.. de míg nem próbáltam, nem alkottam véleményt. Aztán annyira meglepődtem a hatásán, hogy nem bírtam magammal, és 2 kezelés után meg is írtam a véleményem. ITT olvashatjátok, mik a tapasztalataim, és úgy általában mi a véleményem az alakformáló kezelésekről. Heti 2 használattal 1 havi adag volt, csípő-popsi-comb területére alkalmazva. Ruganyos, kisimult lett a bőröm a kezelés hatására, de tartós eredményhez elengedhetetlen a teljes Berber rutin követése, a bázikus testápolás, és az életmódváltás. Nem csak az alakod, hanem a teljes tested, minden sejted meg fogja hálálni!048.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr268441526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása