Beauty Heaven

Berber Beauty karácsonyi csomagok

2015. december 14. - zsu044

 

A Berber Beauty idén is fantasztikus szettekkel állt elő karácsony alkalmából, amik közül kettővel is meglepett Berbera, amit ezúton is köszönök. Az egyik a kávés alakformáló szett, aminek nagyon örülök, hiszen a kávés fürdő- és masszázsolaj úgy 1 éve a testápolási rutinom alapja, és épp kifogyóban van. A kávés agyagpakolással pedig régóta szemezek, hát most elhozta nekem a Berber adventi angyalkája! A másik szett a Berber vanília csomag, ami szintén izgatta a fantáziám, imádom a vanília illatot, de egyszer vettem egy 100%-os vanília illóolajat, és hát nem lett épp a kedvencem.. Így nem tudtam elképzelni, a Berber olaja, és a már szinte ikonikus cukros bőrradírja vajon milyen illatú lehet? Nos, már értem, miért volt nyáron hiánycikk.. Értem a sok-sok pozitív véleményt.. Értem, miért keresték annyian.. EBBŐL MUSZÁJ BETÁRAZNI! Nem tudom szavakkal leírni az illatát.. Édeni, buja, édes-fűszeres vanília!! Már most tudom, hogy ez nálam függőség..

012_3.jpg

034_2.jpgnormál minőséghez katt a képre!

További fantasztikus Berber Beauty karácsonyi csomagokat ITT találsz, nagyon kedvező árakon! A csomagokon kívül is nézzetek szét a webáruházban, a mostani szállítmánnyal sok új termék is érkezett!

Természetesen amint teszteltem a termékeket, és bővebb véleményem is van róluk, mint hogy függőséget okoz az illatuk, jövök a részletes posztokkal! :)

Örömteli, szeretetteljes készülődést kívánok nektek az ünnepekre! ♥

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr28172658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása