Beauty Heaven

öko beauty

2015. március 07. - zsu044

Számomra nagyon fontos kérdés a környezet- és állatvédelem. Az évek során megpróbáltam úgy alakítani az életmódomat, hogy kisebb mértékben legyek a környezet, és saját szervezetem terhére. Sokan úgy gondolnak az ilyen emberekre, hogy őskori módon takarítanak, ők maguk pedig ápolatlanok, és hatalmas hónaljszőrrel rendelkeznek.  Szeretném eloszlatni a kételyeket, ez nem így van! :) Elég csupán 1-2 aprócska trükköt bevetni, és máris sokat teszünk az ügy érdekében.

  • alap, hogy nem vásárolok olyan terméket, mely tesztelése során állatkísérleteket hajtottak végre. Otthon sem a kutyám a tesztalany.1.jpg
  • a kutyusomnak nem vásárolok külön kutyasampont, ő is az én méregmentes samponommal fürdik :)430-1-kutyafurcsikuponbirodalom.jpg
  • az SLS-t, és annak minden származékát űztem a fürdőszobából és a háztartásból
  • a kevesebb néha több: beauty blogger létemre elég csekély sminkkészlettel rendelkezem, a hajamra pedig samponon és balzsamon, vagy ápoló olajon kívül nem kenek mást. A hajlakk-hajfény-zselé-wax-hővédő-stb… termék használatával nem lesz szebb hajkoronánk!
  • régebben én is össze-vissza váltogattam a termékeket, alig vártam (vagy meg sem vártam), hogy elfogyjon az adott termék, hogy megvehessem a következő, másmilyen márkájú, mást ígérő csodakencét. Végül a fürdőszobapolcom kezdett hasonlítani egy drogéria polcához. Majd, mivel ennyi kencét 1 ember képtelen elhasználni a szavatossági időn belül, a termékek ¾-e a kukában landolt. Erről leszokni összetett dolog. Először is fel kell fogni, hogy a reklámok szövegei nem más, mint üres marketingduma. A fényes haj, és a makulátlan bőr, amit látsz, félórás Photoshop munka eredménye. És azt sem árt felismerni, hogy kényszeres vásárlók vagyunk..-.png
  • ha már sikerült megtalálni azt a terméket, ami bevált, én mindig nagy kiszerelést vásárolok belőle. Olcsóbb, és kevesebb flakont halmozok így fel.
  • a szelektív hulladékgyűjtés remélem senkinek nem újdonság. A kiürült flakonoknak ott a helye!
  • arclemosásra vattakorong és arctisztító tej, micellás víz, stb.. helyett kiváló alternatíva a Konjac szivacs! Minőségi arctisztítást biztosít, bőrtípusunkhoz illő ápolás mellett. 100%-ban természetes, semmilyen felesleges anyagot nem viszünk fel vele a bőrünkre, és ezzel is kilövünk 1-2 flakont, és jó tucat vattakorongot.konjac.jpg
  • próbáld mellőzni a hajszárítót, hajvasalót. Hajkoronád is meghálálja!
  • a drogériákban kapható pakolások helyett készíts magad! A természetes ápoló olajoknak, vajaknak, gyógynövényeknek jobban fog örülni a bőröd!

Most hirtelen ennyi jutott eszembe azok közül, amiken én változtattam. Nem nagy dolgok, nem jelentenek fáradtságot, nélkülözést, plusz kiadást. (sőt!) Ha van még tippetek öko beauty témakörben, szívesen fogadom! :) 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr127248273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kertész Judit 2015.03.11. 20:02:58

Én is több figyelmet szentelek már arra, hogy milyen terméket válasszak, igazából ezért jött létre a blogom :)
süti beállítások módosítása