Beauty Heaven

Khadi ajurvédikus sampon - Mandulafű

2015. február 17. - zsu044

Régóta törekszem a szulfátmentes tisztálkodásra, beleértve az otthonom tisztítását is. Ezt viszonylag könnyen véghezvittem, ma már fantasztikus öko tisztító- és mosószerek léteznek, és ne felejtsük el a természet adta lehetőségeket sem. (citrom, ecet, szódabikarbóna, stb..) Amióta magam készítem a szappanjainkat, a bőröm hihetetlen változáson ment keresztül. Nem jelentkeznek az SLS "mellékhatásai". Számomra a legnehezebb pont a megfelelő szulfát- és egyéb finomságoktól mentes sampon megtalálása. Sajnos nagyon vékonyszálú, gyorsan zsírosodó hajam van, amin a múltkori kis kiruccanásom még rontott (SLS alapú, szilikonos sampon), azt hiszem jó időbe fog telni, míg visszaáll a fejbőröm egyensúlya. Így most a Khadi samponokhoz fordultam gyógyírként.

A Khadi samponok nem tartalmaznak szilikont, szulfátot, alkoholt, kőolajszármazékokat, mesterséges színezék- vagy illatanyagokat. Állatokon nem tesztelték ♥ 100%-ban vegán.

Most - tekintve a fejbőröm állapotát - a mandulafű sampont választottam, ami normalizálja a faggyútermelést, lassítja a fejbőr újrazsírosodását. 20% friss gyógynövény és gyümölcskivonatot tartalmaz. Gyengéd, kókuszalapú tenzid biztosítja a tisztító hatást, emellett tartalmaz neem kivonatot, rizskorpát, hennát, aloe verát, cinket, citrom-, narancs- és mandarin illóolajat.

A csomagolása nekem nagyon tetszik, ízléses, dekoratív mintájú. A kupakja nagyon praktikus, gyorsan és könnyen adagolható a sampon. Az illata kellemes citrusos, érezni, hogy natúr illat, nem mű. A színe és az állaga engem egy híg lekvárra emlékeztet, egész sötét, és nem az a tipikus selymesen folyós. Az első pár alkalommal simán a tenyeremből vittem fel a sampont, nekem ez nem vált be. Nehéz eloszlatni, és sokkal jobban összegubancolódik a hajam. Vízzel higítva viszont könnyen eloszlatható a hajon. A cég két lépéses hajmosást javasol, kell is a két samponozás. Kipróbáltam csak egy körben, az első mosásnál nem is igazán habzik fel a sampon, és utána zsíros hatású maradt a hajam, tehát nem tudta megtisztítani. De két samponozásnál a második adag már gyönyörűen felhabzik, és szinte csikorgósra tisztítja a hajam. Balzsam nélkül nekem sajnos kínszenvedés volt kifésülni, ami valószínű a vékony hajszálaimnak köszönhető. De a Helia-D gyógynövényes balzsamjával könnyen kifésülhető lett a hajam. Sajnálom, hogy a cég nem gyárt ilyen csodás összetételű balzsamokat is.

A hatást illetően sajnos a zsírosodást egyelőre nem tudta normalizálni, de a fejbőröm viszketése az első pár használat után elmúlt. A hajam a mosások után nagyon szép fényes, illatos, és jó tartású lesz. Az ára nem a legkedvezőbb, a 210 ml-t 4000 Ft-ért vettem a Müllerben, amit a két-háromnapos mosásoknak köszönhetően 1 hónap alatt elhasználtam. De kitartok mellette, idő kell a samponnak, és a fejbőrömnek, így türelmes leszek. Most rendeltem egy Khadi gyógynövényes hajmosó port is, fantasztikus összetétellel bír, de ezt csak alkalmanként van időm használni, kicsit macera, de ez majd egy külön poszt lesz. Mindenesetre natúr, valóban tiszta sampont én még nem találtam a Khadinál jobbat. Ha Ti igen, osszátok meg velem! :)

077.JPG

100.JPG

069_1.JPG

056_1.JPG

Névtelen_1.png

 

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr917182207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása