Beauty Heaven

Olivia webshop szülinap

2014. október 16. - zsu044

Az Olivia Natural termékeivel először egy augusztus 20-i vásár alkalmával találkoztam. Amikor megláttam a szebbnél szebb és illatosabb natúrszappanok áradatát, tudtam, hogy nem távozom üres kézzel. Hatféle szappannal tértem haza, azonnal be a zuhany alá, és az első próbával véglegesen ki is alakult a natúrszappanfüggőségem. Ez ösztönzött végül, hogy én is elsajátítsam a szappankészítés művészetét, de Olivia termékeiről nem tudok lemondani! :) Azóta is minden vásárban izgatottan keresem őket. Kínálatuk közben folyamatosan bővül, nekem nagyon beváltak a krémdezodorok is, isteni illatúak, és szintén teljesen természetes összetevőkből készülnek. 1 éve megújult a webshopjuk is, most ezt ünnepelve ingyenes szállítást biztosítanak 3000 Ft feletti vásárlás esetén október 22-ig. Én kihasználtam! :) Itt tudtok vásárolni.

szulinap_blog-686x646.jpg

                                                                                                                        Névtelen_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr746799333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása